Werkt Counterstrike ook als je achter een shared connection zit?
alvast bedankt (want de live updater werkt niet)
alvast bedankt (want de live updater werkt niet)
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Old school gamer met een lag en een traan.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
de betaler vervuilt
13 Euro. En na twee jaar CS was het wel eens tijd om hem aan te schaffen.Op vrijdag 05 april 2002 17:27 schreef Cereal het volgende:
ach wat kost half-life nou in de winkel? 10 euro?
dat is de single player al 10x waard
Werkt gewoon surfen wel?Op vrijdag 05 april 2002 17:55 schreef goku13 het volgende:
hier achter het netwerk retryed hier 4 keer en dan connection failed moet ik poorten doormappen ofzow?
Verwijderd
1. jaOp vrijdag 05 april 2002 18:04 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
Werkt gewoon surfen wel?
Kun je wel servers pingen?
Wat voor software gebruik je om internet te delen?
loop alle menu's eens langs....Op vrijdag 05 april 2002 18:20 schreef goku13 het volgende:
ok hij doet het nu al maar hoe zet je je gun naar rechts in plaats van links?
de betaler vervuilt
B - 4 - 6 oftewel Buy menu 4.Rifles 6.AWPOp vrijdag 05 april 2002 18:59 schreef goku13 het volgende:
nog een vraagje waarom kan ik geen rifles kopen en andere wel? ik hoorde iets over awp ???
maar als ik op m4 druk of styr aug koopt ie hem niet maar ik heb wel genoeg geld waarom koopt ie hem niet dan?Op vrijdag 05 april 2002 19:00 schreef apocrypha het volgende:
[..]
B - 4 - 6 oftewel Buy menu 4.Rifles 6.AWP
je hebt een bug dat als je terrorist bent dat je dan het buy menu van de counter-terrorists krijgt. Weet je zeker dat je wel CT was?Op vrijdag 05 april 2002 19:02 schreef goku13 het volgende:
[..]
maar als ik op m4 druk of styr aug koopt ie hem niet maar ik heb wel genoeg geld waarom koopt ie hem niet dan?
100% hoe moet je die bug verhelpen?Op vrijdag 05 april 2002 19:03 schreef apocrypha het volgende:
[..]
je hebt een bug dat als je terrorist bent dat je dan het buy menu van de counter-terrorists krijgt. Weet je zeker dat je wel CT was?
zo kutOp vrijdag 05 april 2002 19:08 schreef apocrypha het volgende:
kan niet. Althans naar mijn weten, je kan wel gewoon de wapens kopen met de cijfers.
nee alleen in sommige servers en dan nog niet altijd. Ik heb het echt heel soms.Op vrijdag 05 april 2002 19:09 schreef goku13 het volgende:
[..]
zo kutis die bug er bijna altijd?
Geen last van. Ik heb gewoon HL Generations gekocht. HL key en CS retail key werken gewoon op allebei. (Volgens mij heb ik ze momenteel ook verkeerd om staan, ach wat, het werkt.Op vrijdag 05 april 2002 17:25 schreef Captain Pervert het volgende:
Niet met zijn drieën, maar met zijn tweeën. Op het moment dat de derde wil inloggen op WON met dezelfde key, krijgt hij "CD Key in use".
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq