Brander installeer probleem het gaat om de brander Philips PCRW1610 erm ik probeer die brander te instaleren bij me schoonbroertje.
Er zit een hele handleiding bij hoe het wel en niet moet nou ik heb gedaan wat er stond Brander aan de IDE kabel van de HD en de cd-rom speler aan een apparte Hij weigert het verder heb ik al verschillende combos geprobeerd
Zoals Hd en cd-rom speler aan 1 kabel en de brander appart Etc.
maar niets helpt erm verder als ik de PC opstart zegt hij wel dat hij geen drivers kan vinden voor de Cd-rom speler maar die doet het vervolgens wel
sluit ik de brander op de kabel van de cd-rom speler aan dan doet de cd-rom speler het niet goed
De apparaten aangesloten zijn
CDROM- A open/CD-940E/AKU 40 speed cdrom speler
HD- Samsung SV0643a 6,4 gig
OS- Windows 98+
Proc- Pentium 2 350 Mhz
Burn- Philips PCRW1610K
iemand een idee ????
Er zit een hele handleiding bij hoe het wel en niet moet nou ik heb gedaan wat er stond Brander aan de IDE kabel van de HD en de cd-rom speler aan een apparte Hij weigert het verder heb ik al verschillende combos geprobeerd
Zoals Hd en cd-rom speler aan 1 kabel en de brander appart Etc.
maar niets helpt erm verder als ik de PC opstart zegt hij wel dat hij geen drivers kan vinden voor de Cd-rom speler maar die doet het vervolgens wel
sluit ik de brander op de kabel van de cd-rom speler aan dan doet de cd-rom speler het niet goed
De apparaten aangesloten zijn
CDROM- A open/CD-940E/AKU 40 speed cdrom speler
HD- Samsung SV0643a 6,4 gig
OS- Windows 98+
Proc- Pentium 2 350 Mhz
Burn- Philips PCRW1610K
iemand een idee ????
En toevallig vind ik dus van niet! :-)