Typhoon opti cordless mouse in xp doet vaag

Pagina: 1
Acties:

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
ik heb een typhoon optical cordless muis (zo'neentje met een laadbakkie, zelfde model als die van neolec en trust)
In 98 doet hij het goed maar in xp doet ie een beetje vaag. Af en toe vliegt de cursor wat heen en weer. Ik heb hem aangesloten staan over de USB en gebruik de standaard "hid compliant muis" driver van MS. de Driver van de site is alleen een proggie voor de buttons.

Wat ken ik er aan doen?

Verwijderd

Al is een andere ondergrond gebruikt??

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Als je hem nou eens aansluit aan de PS/2 port, doet hij dan nog zo raar?

• Dnc1n
op ps2 doet ie net zo vaag. wat voor muismat is het beste voor een optical muis. ik heb nu een harde (niet zo'n stoffen) muismat. hij bestaat uit meerdere kleuren. heb ik een bepaalde mat nodig?

• geintje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-04 17:37

geintje

=| zeiken met een glimlach |=

Misschien een haartje voor optische gedeelte van muis ? (had ik hier nml ook erug irri :+
Ondergrond kan soms ook een rol spelen..

Verder werkt Typhoon RF optical hier perfect (Via KVM op 3 computers met os-en :Win XP, Win 2000, Linux Redhat 7.2)

________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG

• Dnc1n
hoe maak ik de lens schoon?? heb jij ook een grijze onderkant. Ik d8 dat het altijd zwart moest zijn bij optische muizen, of is dat niet zo.

• Dnc1n
het zit toch in xp. Ik heb hem namelijk weer op de win98 pc aangesloten en hij doet het perfect op oppervlaktes waar die op windowsxp haperede. ik heb hem getest op een muismat (blauw met polssteun van gell) die op windows xp echt niet werkte,pijl vloog alle kanten op. Maar op windows 98 doet hij het perfect. Wat kan ik hier aan doen?
Pagina: 1