Ik wil zo'n basreflexpijpje van 80mm gaan halen voor onderin mn kast (fanduct in voorkant), ziet er allemaal heel flex uit hoor, maarreh.... Hoe maak ik mn fan aan die pijp vast? drupje sec-lijm? of heeft iemand betere, minder permanente manieren?
Dat heet Ducktape, geen ducttapeOp vrijdag 05 april 2002 17:30 schreef Emphelator het volgende:
ducttape
Verwijderd
Tsjah.. goeie vraag. Ik dacht er zelf aan om hem af te knippen op een paar cm (die bass pijp) en dan hem gewoon tot aan de plaats waar normaal mijn front fan zit te laten lopen.
Verwijderd
Secondenlijm = niet permanent
Gewoon op de hoekjes een druppeltje. Met een bettje kracht trek je je fan er zo weer vanaf.
Gewoon op de hoekjes een druppeltje. Met een bettje kracht trek je je fan er zo weer vanaf.
Verwijderd
Oh ja? Don't think so...Op vrijdag 05 april 2002 17:33 schreef BlizzarD het volgende:
[..]
Dat heet Ducktape, geen ducttape
Verwijderd
ik d8t van wel hoor :dOp vrijdag 05 april 2002 17:52 schreef R0bby het volgende:
[..]
Oh ja? Don't think so...
maarjah ff ontopic, duck(tt)tape wil do , of ander indeed secondelijm, ik woon in eindhoven enne bij mijn dichtsbijzijnde elektrowinkel (wiener) hebben ze geen 80mm baspijpje , weet iemand waar je die wel kan halen? bij display mayeb?
Once & for all:
Ducktape is een merk ducttape.
En secondenlijm kan je wel lostrekken, maar erg netjes is het natuurlijk niet
Ducktape is een merk ducttape.
En secondenlijm kan je wel lostrekken, maar erg netjes is het natuurlijk niet
tape voor een duct dus in dit geval wel ducttapeOp vrijdag 05 april 2002 17:52 schreef R0bby het volgende:
[..]
Oh ja? Don't think so...
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Pagina: 1