Ik ben geheel nieuw in dit spel. Maar ik vraag me af of ik geen betere beeldkwaliteit kan krijgen. In mijn setup krijg ik alleen direct 3d maar geen glide. Ik heb SP2 geinstalleerd en 1.0.8. Het beeld is heel erg blokkerig opgebouwd terwijl als ik bij anderen pics zie dan ziet het er zeer goed uit.
Wat moet je nou met Glide op een Asus V7700 Geforce 2 Ti 64 MB?
Glide is voor 3d/fx kaarten. Van vroeger weet je wel 
Je moet gewoon voor D3D T&L HAL kiezen. Gooi anders eens 2x FSAA erop. Heb je alle detail wel op max?
En heb je in de settings van je videokaart zitten te kloten met bijvoorbeeld GTU (Geforce Tweak Util)? Zo ja, moet je alles weer op default. Had ik ook een keer, had ik een nieuw spel en het zag er bagger uit, bleek het aan mijn getweak te liggen...
Als je het niet terug kan draaien, installeer je drivers dan eens opnieuw.
Je moet gewoon voor D3D T&L HAL kiezen. Gooi anders eens 2x FSAA erop. Heb je alle detail wel op max?
En heb je in de settings van je videokaart zitten te kloten met bijvoorbeeld GTU (Geforce Tweak Util)? Zo ja, moet je alles weer op default. Had ik ook een keer, had ik een nieuw spel en het zag er bagger uit, bleek het aan mijn getweak te liggen...
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Even voor de duidelijkheid:
1. Verwijder alle falcon4 zut
2. Installeer falcon4
3. Installeer de 1.08 us patch van microprose
4. Kopieer je falcon4 dir, altijd handig, je blijft anders installeren;)
5. Installeer SP2
Misschien even wat prutsen in de graphics settings in falcon menuutje? directx device enzo, en geen software renderer. Hier alles als een zonnetje met een TNT onder WinXP.
En zover ik weet doet SPx geen glide:
http://f4ut.frugalsworld.com -> faq
"Please support glide in SuperPAK"
"Glide is not supported. Sorry"
1. Verwijder alle falcon4 zut
2. Installeer falcon4
3. Installeer de 1.08 us patch van microprose
4. Kopieer je falcon4 dir, altijd handig, je blijft anders installeren;)
5. Installeer SP2
Misschien even wat prutsen in de graphics settings in falcon menuutje? directx device enzo, en geen software renderer. Hier alles als een zonnetje met een TNT onder WinXP.
En zover ik weet doet SPx geen glide:
http://f4ut.frugalsworld.com -> faq
"Please support glide in SuperPAK"
"Glide is not supported. Sorry"