Toon posts:

HELP! Scanner 4200c win2k

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe krijg ik dat ding aan de gang ik heb de nieuwe win2k drivers 1.0 al maar ja als ik wil importeren krijg ik niet dat mooie scan scerm maar een twain error hij zegt ook bij de install dat ik de cd erin moet doen voor extra aplicaties maar doe ik dit dan zegt ie dat ik mooi de pot op kan met mijn win2k. dus die cd die ik erbij heb is alleen win98/nt4 en geen win2k. weet iemand hoe ik dit kan oplossen????????

• HighLander
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-12-2020

HighLander

One day you will see

hahahahahaha.. blijft lachen HP-support... We zijn hier eens mee bezig geweest onder een thread bij driverupdates...
Het klopt het lukt je niet, software cd zegt win 95/98 en nt only geen w2k.. en andere drivers zijn er niet....

Maar mijn oplossing wil je niet... Eerst 98 installen en dan na de scanner daar werkend te hebben gekregen, w2k eroverheen raggen.....
En dan de update scanner-drivers van 98 naar w2k, want die is er wel.
Idoot maar het werkte wel.

Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience.

Verwijderd

Topicstarter
Dit is inderdaad sick man en dat ga ik nu ook zeker niet doen. Ik belde net naar de hp service desk he wat denk je dat die MUTS zegt?
als je de scanner langer hebt dan 1 MAAND dan moet je ff 50 piek dokken als ik je doorschakel naar de helpdesk. ofwel krijg de tering slet... arrg sorry voor me taalgebruik maar ik vind dit echt uit den boze hoor. AAAARGGGG *&^#&*^#&*^&*#HP SUX

Verwijderd

Heb inmiddels de drivers via de distributie tak van hp uit engeland (startekeurope ofzo) ontvangen en ze werken goed. Precisionscan lite is alleen wel in het engels :Y)

Iemand ze nodig?

Verwijderd

Op zondag 28 januari 2001 08:24 schreef arjano1 het volgende:
Heb inmiddels de drivers via de distributie tak van hp uit engeland (startekeurope ofzo) ontvangen en ze werken goed. Precisionscan lite is alleen wel in het engels :Y)

Iemand ze nodig?
Als U mij deze copy van Uw cd rom kunt bezorgen dan maak je mij heel gelukkig want ik heb al een lange zoektocht afgelegd om tot bij u te geraken.
Email ron.debruyne@pandora.be