Toon posts:

Printerpoort Delen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of er een proggie is waarmee ik andere computers gebruik kan laten maken van de paralelle scanner aan mijn computer?
Ik wil dus eigenlijk mijn paralelle poort delen zodat deze op een andere computer te zien is als een lpt2 oid.

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:25

tweakerbee

dus..?

Nooit van gehoord. Volgens mij kan het niet...

You can't have everything. Where would you put it?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

scanners delen kan volgens mij alleen als het scan proggie het ondersteund. maar ik dacht dat het niet ging.

• MaNdM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:16

MaNdM

1000-dingen-doekje

afaik kan het idd niet nee, ben er zelf ook wel eens mee bezig geweest. maar helaas zonder suc6 :(

To be determined...

• tweakerbee

tweakerbee

dus..?

LOL. Jullie iconen...dacht ff dat er twee keer door dezelfde persoon gepost was. :P

• Fox-Web
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2024
Dan zou je echt een netwerk scanner moeten hebben. Maar die zijn niet zo heel goedkoop dus ik zou zeggen: Neem een usb scanneren plug hem lekker over. Da's de goedkoopste oplossing.

Eat right. Stay fit. Die anyway.

• MaNdM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:16

MaNdM

1000-dingen-doekje

wij vormen dan ook een soort "clubje" en dit leek ons een leuke manier om samenhang uit te stralen (let btw niet op me aantal posts, ben me account kwijt :'( vandaar een nieuwe..)

dos is naar onze mening nog altijd het beste omdat ie niet zo moeilijk doet als windows :Y)

To be determined...

• tweakerbee

tweakerbee

dus..?

Je kunt ook op jouw computer scannen, en de file over het netwerk sturen. Dat doe ik meestal, als je toch al naar die andere PC moet lopen voor de scanner ;)

Pagina: 1