Ik heb net win XP pro nl erop gezet. Bij het opstarten van de computer piept hij altijd amdat hij de nieuwe installatie niet herkend. Die piepjes gaan weg als ik de bios wis (terugzet naar default). Dat heb ik nu ook gedaan. Daarvoor heb ik enkele uren XP met 2 beeldschermen zonder problemen gedraaid. Na het wissen van de bios wil hij niet meer op 2 beeldschermen.
Als ik agp als primair op laat starten zegt XP over het andere kaartje dit: Dit apparaat start niet. (Code 10)
Als ik pci als primair op laat starten zegt XP over het agp kaatje dit: Dit apparaat heeft onvoldoende vrije bronnen die kunnen worden gebruikt. (Code 12)
Als u dit apparaat wilt gebruiken, moet u een van de andere apparaten van dit systeem uitschakelen.
Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser voor dit apparaat te starten
Hoe los ik dit op? Ik vind het vreemd dat hijhet niet doet omdat het enige verschil in de bios zit. Die ik overigens weer exect dezeldfe instellingen heb gegeven.
niks gevonden in search
Hardware: zie specs (2e kaartje is een s3 virge dx/gx 2MB)
Als ik agp als primair op laat starten zegt XP over het andere kaartje dit: Dit apparaat start niet. (Code 10)
Als ik pci als primair op laat starten zegt XP over het agp kaatje dit: Dit apparaat heeft onvoldoende vrije bronnen die kunnen worden gebruikt. (Code 12)
Als u dit apparaat wilt gebruiken, moet u een van de andere apparaten van dit systeem uitschakelen.
Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser voor dit apparaat te starten
Hoe los ik dit op? Ik vind het vreemd dat hijhet niet doet omdat het enige verschil in de bios zit. Die ik overigens weer exect dezeldfe instellingen heb gegeven.
niks gevonden in search
Hardware: zie specs (2e kaartje is een s3 virge dx/gx 2MB)
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?