Als iemand iets download van mijn FTP en ik heb Norton Anti-Virus Auto-Protect aanstaan, komen de files aan de andere kant corrupt aan. Als ik Auto-Protect uit heb gezet, komen ze wel goed aan. Toch wil ik Auto-Protect graag aan laten staan. Wat is de oplossing?
Was ik nog vergeten te zeggen, het is G6.Op vrijdag 05 april 2002 16:00 schreef Yavi het volgende:
Een mcafee virus scanner proberen.
of een andere ftp server, g6 etc.
Inmiddels met Serv-U geprobeerd: Zelfde probleem. Ook zonder NAV Auto Protect worden de files corrupt. Het enige dat het nog kan zijn is de router lijkt me, maar wat doe die zodat hij de files corrupt maakt?Op vrijdag 05 april 2002 22:11 schreef SiHiDa het volgende:
[..]
Was ik nog vergeten te zeggen, het is G6.Ik installeer nu WarFTP. Kijken of die wel goed werkt.
Hmmmz uhhh goedemorgen 
welke windows gebruik je eigenlijk? wat is de situatie van je pc? hangt hij in een netwerk?
deinstaleer nav... en haal ook de achtergebleven files weg. doe dit ook met g6 ftp server.
zorg dat je nu de nieuwste versie van deze bijde programma`s krijgt. ik geloof dat kazaa lite legaal is toch?
scan de pc effe op fouten... bevoorbeeld met Norton Utilities.
instaleer nav 2002 en g6 2.1.5
en probeer opnieuw. en anders even met de instellingen prutsen?
succes
ps: norton systemworks2002 is een zeer compleet programma deze heeft nav en Utilities ook in het paket
welke windows gebruik je eigenlijk? wat is de situatie van je pc? hangt hij in een netwerk?
deinstaleer nav... en haal ook de achtergebleven files weg. doe dit ook met g6 ftp server.
zorg dat je nu de nieuwste versie van deze bijde programma`s krijgt. ik geloof dat kazaa lite legaal is toch?
scan de pc effe op fouten... bevoorbeeld met Norton Utilities.
instaleer nav 2002 en g6 2.1.5
en probeer opnieuw. en anders even met de instellingen prutsen?
succes
ps: norton systemworks2002 is een zeer compleet programma deze heeft nav en Utilities ook in het paket
Amd Athlon XP 2000+ en Alpha 8045t + Papst ngm, 56.0 °C Stress | Msi K7T266 Pro2-RU| 512MB DDR (Crucial/Micron) CL=2.5 | 2x Maxtor 80GB (D740X, 7200rpm) raid0 | Maxtor 120G | Ati Radeon 8500 Retail | 19 Inch Panasonic | Pioneer dvd 116 | Liteon 52/24/52
Zoals je kon zien in mijn specs, draai ik WinXP. Hij hangt inderdaad in een netwerk, achter een Linksys BEFSR41 router. Ik heb een vast IP. Het ligt volgens mij aan de poorten, want SH007 (zit ook achter een router) krijgt WEL corrupt files, 2nd_RJD (zit niet achter een router/firewall) NIET. Ik heb nu ook al Serv-U geprobeerd: hetzelfde probleem. Ik zal nu eens knutselen met de poorten.Op zaterdag 06 april 2002 10:11 schreef hmtwm het volgende:
Pagina: 1