goeie onderbouwingOp vrijdag 05 april 2002 16:17 schreef Ceyene het volgende:
Hou de SBlive...
ik raad je eventjes de search aan mede zoeken op sb128 en sblive misschien staat er wel wat tussen om zeker te zijn wat je nou wilt nemen...
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
De sb live heeft vier outputs, de 128 maar twee (stereo dus). Lijkt me een makkelijke keus. Als je de Live wegdoet, kan je net zo goed de achterste speakers van je fps setje wegdoen.
Verwijderd
Klik hier voor de specs van een Sb 128 :POp vrijdag 05 april 2002 18:53 schreef Jag het volgende:
De sb live heeft vier outputs, de 128 maar twee (stereo dus). Lijkt me een makkelijke keus. Als je de Live wegdoet, kan je net zo goed de achterste speakers van je fps setje wegdoen.
Hij heeft dus wel 4 speaker support, maar geen EAX. Het ligt er een beetje aan wat je met je geluidskaartje wilt doen denk ik. Als je graag spelletjes speelt zou ik de sb live houden
Tsja klopt ook niet helemaal:D
Er zijn twee versie van sb128 eenje voor 2 speakers en eentje voor 4 speakers en die voor 4 speakers stuurt ze volgens mij niet appart aan maar is gewoon een extra aansluiting meer niet een soort van splitter.
Er zijn twee versie van sb128 eenje voor 2 speakers en eentje voor 4 speakers en die voor 4 speakers stuurt ze volgens mij niet appart aan maar is gewoon een extra aansluiting meer niet een soort van splitter.
onder HL heb ik gewoon EAX hoor. die doet het gewoon die A3D niet...maar daz logisch...Op vrijdag 05 april 2002 19:41 schreef MaSsiE het volgende:
[..]
Klik hier voor de specs van een Sb 128 :P
Hij heeft dus wel 4 speaker support, maar geen EAX. Het ligt er een beetje aan wat je met je geluidskaartje wilt doen denk ik. Als je graag spelletjes speelt zou ik de sb live houdensowieso als je de live zou verkopen krijg je er niet zo heel veel voor ben ik bang
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
Verwijderd
stuurt ze wel apart aanOp vrijdag 05 april 2002 22:12 schreef Priyantha Bleeker het volgende:
Tsja klopt ook niet helemaal:D
ook nog zo'n ding met 4 speaker support gehad
Pagina: 1