Ik wordt echt depressief van al die nieuwe dingen in computerland.. Nu alweer 1,6 Gygahertz. Waar moet dat in vredensnaam eindigen?? Zit ik hier achter m'n p200 mmx..
Nu ook 64 MB videokaarten (4 mb hier) En als je ziet hoe godskolere snel die nieuwe AMD's zijn (die 1 gyga cpu's bijv) dan sta je gewoon met je oren te flapperen.. Beneden hebben wij een P3-733 staan met alle toebehoren, en die trekt alle spellen van nu.. Kun je eens nagaan hoe jezus-christus snel die 1,6 Ghz wel niet is! Natuurlijk maakt de snelheid van je videokaart ook uit voor spellen, Maar het moet toch een keertje ophouden????
Dit is mijn computer over 10 jaar.
CPU - AMD Supertech 12 Gygahertz
video - Voodoo 30 33000 256 MB AGP 8x
cdrom - 612X Super-ide
blabla..
Hehe.. Houdt het nou nooit op?
Barracuda
Nu ook 64 MB videokaarten (4 mb hier) En als je ziet hoe godskolere snel die nieuwe AMD's zijn (die 1 gyga cpu's bijv) dan sta je gewoon met je oren te flapperen.. Beneden hebben wij een P3-733 staan met alle toebehoren, en die trekt alle spellen van nu.. Kun je eens nagaan hoe jezus-christus snel die 1,6 Ghz wel niet is! Natuurlijk maakt de snelheid van je videokaart ook uit voor spellen, Maar het moet toch een keertje ophouden????
Dit is mijn computer over 10 jaar.
CPU - AMD Supertech 12 Gygahertz
video - Voodoo 30 33000 256 MB AGP 8x
cdrom - 612X Super-ide
blabla..
Hehe.. Houdt het nou nooit op?
Barracuda