Toon posts:

Vet depressief..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wordt echt depressief van al die nieuwe dingen in computerland.. Nu alweer 1,6 Gygahertz. Waar moet dat in vredensnaam eindigen?? Zit ik hier achter m'n p200 mmx..
Nu ook 64 MB videokaarten (4 mb hier) En als je ziet hoe godskolere snel die nieuwe AMD's zijn (die 1 gyga cpu's bijv) dan sta je gewoon met je oren te flapperen.. Beneden hebben wij een P3-733 staan met alle toebehoren, en die trekt alle spellen van nu.. Kun je eens nagaan hoe jezus-christus snel die 1,6 Ghz wel niet is! Natuurlijk maakt de snelheid van je videokaart ook uit voor spellen, Maar het moet toch een keertje ophouden????

Dit is mijn computer over 10 jaar.

CPU - AMD Supertech 12 Gygahertz
video - Voodoo 30 33000 256 MB AGP 8x
cdrom - 612X Super-ide

blabla..

Hehe.. Houdt het nou nooit op?

Barracuda

Verwijderd

Watt een bullshit man... fantastish man dat het zo hard gaat wat bij betreft gaan ze iedere week 2gz sneller en op je videokaart elke dag er 1000terabyte er bij.
Geweldig man dat het zo snel gaat...
Ps wat een bullshit post zeg...

Verwijderd

Topicstarter
Nou , je moet toegeven dat het wel ERG snel gaat .. Als je vandaag een nieuwe pc koopt, is het over een maand al weer oude zooi waar je niet eens de helft meer voor krijgt als je het verkoopt..

Waar of niet..

Barracuda

• Daylights
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-06 23:05

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

No offence, maar als ik dit zo lees is het net of ik m'n opa hoor klagen...;)

Wat maak je je druk!! Je moet er wel rekening mee houden dat door die snelle vooruitgang een CPU van 1200,- over een week alweer 900,- is (theoretisch), dus het werpt wel degelijk z'n vruchten af. En de vooruitgang van de software is niet zo overdreven, dus je zult niet zo heel snel een systeem hebben wat te traag is voor de huidige software.

Dus... even verder denken voortaan.;)

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-08 23:30
Nou Daylights; ik vind anders wel dan mun AMD Duron 997 er wel verrekte langzaam over doet om Word 2000 te laden... iets van een seconde of zo... vind dat mun pctje toch wel iets sneller mag zijn... :P

Ga vanavond maar weer eens met wat coolers/fans en dipswitches aan de gang.. :)

Pvouput live

• HighLander
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-12-2020

HighLander

One day you will see

Man, figure out the results..
Weet jij veel wat me over 10 jaar allemaal kunnen doen met de techniek. Dat beetje virtueel wereldje spelen is nu al leuk, over 10 jaar....
Argh, use your imagination.... de mogelijkheden, alles kleiner en sneller..

KWIJL ;)

This is the century to be... :)

Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience.

Verwijderd

Word het toch nog een leuke topic hehehe :)
Maaruuh jah uiteraard gaat het heeeel erg hard maar zoals ik al zij niet hard genoeg en ja 1 seconde om je word 2000 op te starten jah dat kan toch eigelijk niet he.
Om maar ff te zeggen waneer de optimale snelheid is berijkt: je drukt (windows)-f
het windows bestanden zoeken opend (ga er maar ff van uit dat iedereen met de dutch ver werkt :( )
zoek op *.exe *.ink *.com *.bat *.html en alle andere openbare bestanden
doe ctrl-a (alles selecteren) druk enter.
als je de optimale sneheid heb in je pc is op het moment dat je de enter aanraakt alles opgestart. dan kan ik zeggen jah ik wacht nog ff een jaar met een nieuwe pc...

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
WOW, wat heb ik dan wel voor klere pc

mijne doet er 1.75 seconden over om word 2000 op te starten!

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-08 12:17
Jezus, man, een WAVje van 5 minuten omzetten naar mp3 duurt bij mij wel 30 seconden!
Maar goed, een blanco CDtje uit een cellofaantje peuteren duurt ook al gauw anderhalve minuut.

Houdoe

Verwijderd

opstarten van Win duurt bij mij 10min. Waves converteren naar MP3 = aanzetten en ff paar uur duimen draaien. Het enige wat bij mij snel gaat is het uitzetten, 2 sec.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:44

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> Nou , je moet toegeven dat het wel ERG snel gaat .. Als je vandaag een nieuwe pc koopt, is het over een maand al weer oude zooi waar je niet eens de helft meer voor krijgt als je het verkoopt.. [/quote]Tja, zo ging dat in 1992 ook al. Als je genoeg poen hebt kun je het spelletje op het hoogste niveau meespelen. Als je het met minder geld moet doen, moet je slim kopen (Celerons, Durons, GeForceMX'en enz.).

• _Hades_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:40
highlander, hopelijk word het niet steeds kleiner, dan kan je er op het laatst niet meer aan prutsen, dat lijkt me echt verrot

/geef mij dan maar een duron van tien jaar oud waar je tenminste een beetje normal aan kan prutsen.. anders word het zo saai, als alles het altijd doet/

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-08 14:05
Wat ik jammer vind is dat het allemaal voortborduren op het zelfde is en er zo weinig echt nieuws uitkomt. Een versnelling van de CPU met een factor 2 is niet zo bijzonder, een factor 100 door het volledig anders aan te pakken dat noem ik vooruitgang :) Waar blijven de Terrabyte opslagmedia ? Waar blijven de ... ? (vul hier iets in wat er nu niet is maar er eens zal zijn ;))

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

Mag het ook ietsje sneller gaan wellicht?
Ik bedoel, wat stelt de op pc van vandaag de dag nu eigenlijk voor? Nog geen ene ruk toch?
Er komt, zoals Dutchman al zegt, weinig echt nieuws uit. Kijk naar harde schijven. Dat is toch relatief primitieve technologie, waar al jaren op voort wordt geborduurd. en dat geldt voor meerdere dingen. Het klotige is dat alles compatible moet blijven , zodat echt grote sprongen moeilijk te maken zijn. En daar komt natuurlijk ook bij dat het economisch niet te doen is om om de haverklap met iets totaal nieuws te komen.

Verwijderd

Topicstarter
Jah.. ik zeg toch ook niet dat het niet tof is, alleen (voor mij) gaat het te hard..
ik heb deze bak 3,5 jaar geleden gekocht, toen zat er alles aan wat je toen kon krijgen.. Dus ik d8 , ik zit voor de eerst komende 6 jaar goed gebakken.. Nou, niet dus.. na een jaar was het hele zaakje geen fuck meer waard en over de snelheid van de games nog maar te zwijgen.. :)

Barracuda

P.s met die voodoo2 is het wel stukken sneller geworden voor mijn doen :) :)
Pagina: 1