Een maat van me heeft een p2b440bx(rev1.02) mobo'tje met een P II-450Mhz proc. en draait win98SE. Nu is het zo dat elke keer dat hij zijn comp opstart windows ligt te klooien met de scherminstellingen (foutmelding: "your current displaysettings are not supported by your VGA-adapter") vervolgens moet hij zijn PC rebooten en alles opnieuw instellen en dan werkt het wel. (videokaart is overigens een 16Mb-TNT AGP-kaartje). Omdat alle drivers van de videokaart zelf goed zijn geinstalleerd vermoeden we dat het AGP slot niet goed wordt aangestuurd vanaf het mobo. Nou had hij wel een CD met wat mobodrivers, maar die is een beetje onleesbaar geworden (wat *krasjes* als gevolg van mishandeling
). Nu vroeg hij (en ik) zich af of je de drivers voor dit mobo ergens *legaal* kunt downloaden, of bij asus zo'n cd-tje kunt bestellen?
Als iemand denkt dat deze fout ergens anders door komt, horen we dat natuurlijk ook graag. Hoop dat het genoeg info is, mocht er meer nodig zijn, laat het ff weten.
Als iemand denkt dat deze fout ergens anders door komt, horen we dat natuurlijk ook graag. Hoop dat het genoeg info is, mocht er meer nodig zijn, laat het ff weten.
edit:
de search gaf een hoop resultaten voor "p2b" maar dit onderwerp kon ik er niet in vinden (om de UTFS-roepers maar ff voor te zijn
)
de search gaf een hoop resultaten voor "p2b" maar dit onderwerp kon ik er niet in vinden (om de UTFS-roepers maar ff voor te zijn
One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?