Hoe te linken van table naar table?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• pietjepo
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-04-2022
Als ik nu inderdaad tables ga gebruiken in plaats van frames. Hoe krijg ik het voor elkaar om bijvoorbeeld in de ene table een link te maken die als target, de andere table heeft. Of moet ik steeds hele nieuwe pagina`s gaan maken?

Peter.

Verwijderd

Op vrijdag 05 april 2002 15:14 schreef pietjepo het volgende:
Als ik nu inderdaad tables ga gebruiken in plaats van frames. Hoe krijg ik het voor elkaar om bijvoorbeeld in de ene table een link te maken die als target, de andere table heeft. Of moet ik steeds hele nieuwe pagina`s gaan maken?

Peter.
beste peter, je hoeft niet steeds te groeten hoor :)
ik zou eens gaan zoeken op iframes, zoals ik al gezegd had in je vorige topic

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 14:17

André

Analytics dude

Moet je met layers gaan werken. Dan kun je aan de link een javascript functie hangen die de inhoud van een andere layer ververst.

Verwijderd

Wil je een pagina in een tabel laden? Voor zover ik weet (en op het gebied van HTML is dat veel) kan dat niet... of bedoel je dat je náár een bepaalde tabel linkt, met een anchor, een interne link dus?

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:22

Tim Schuhmacher

abasios

Je zult een nieuwe pagina moeten maken.

ik denk niet dat je links bedoeld binnen een pagina als
'top', dat je naar de bovenkant van je pagina gaat, zoals hier: http://www.pageresource.com/html/link2.htm

Verwijderd

met javascript kan het wel, maar een betere oplossing zou zijn om met templates te werken in php, dan kan je het met een scriptje heel makkelijk regelen

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Voor je de les frames voor gevorderden gaat doen bij Prammenhanger raad ik je vriendelijk edoch dringend aan je eerst te verdiepen in de edele taal der HyperTextMarkupLanguage (aka HTML). Deze vragen zijn te beantwoorden als je je even verdiept in de stof, dat hebben we allemaal gedaan en dat verwachten we ook van jou. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.