CS servers probleem

Pagina: 1
Acties:

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-10 23:37
Als ik wil connecten dan zegt ie bij de meeste can't connect naar die server. dan krijg je zo'n popup venster zeg maar in het menu en dan zie je die procenten hoever die is.. en dan komt hij ermee.

bij sommige servers kom ik er wel op.

Ik heb hl versie 1.0.0.8 ..
en CS 1.3

dus daar zou het denk ik niet aan moeten liggen.

(ps waar kun je de HL key nog eens invullen? is er ook een console commando voor?)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Het antwoord had je ook in de search kunnen vinden.

Hier bijvoorbeeld:

[topic=436410]

Ik zei daar het volgende:
Op maandag 28 januari 2002 23:32 schreef Captain Pervert het volgende:
Klopt. Geheugen.
Godzijdank probeer je tenminste meerdere malen achter elkaar te connecten. Velen krijgen een error en beginnen dan meteen te gillen...

Het komt omdat je 120 seconden hebt om alle benodigde data in te laden. Omdat je maar 64 mb erin hebt (da's niet genoeg...) moet Windows swappen (data in de swapfile op je HD inladen). En omdat je processor niet zo snel is, vertraagt dat enorm, zodat je na 120 seconden nog niet alles hebt geladen, en eruit gegooid wordt.

Bij een tweede keer connecten zit de meeste data nog in de swapfile/geheugen, en lukt het je wel om binnen 120 seconden te connecten.

Vanaf 128 mb draait CS probleemloos (alhoewel, een vriend van me heeft een P3-666 met 128mb en een heel, heel erg slome, gefragmenteerde 5400toeren schijf, hij moet ook 2x connecten).

Kortom: vergroot de snelheid van je systeem, en door veel geheugen erbij te mikken bereik je het meeste resultaat.
Duuuuhs.

Het antwoord op je andere vraag kun je hier vinden:

[topic=399110]

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• RelaXXinG
800mhz
640MB Ram

• Captain Pervert
Dan is het een defrag probleem. Of je hebt een 5400rpm schijf. Of een te slome connectie. Connect je wel op snelle servers?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• RelaXXinG
defrag probleem?

anyway.. mijn schijf is 7200rpm.
op andere online servers is mijn connex gewoon ok. ping 45

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Hij bedoelt waarschijnlijk config probleem?! :P

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• Captain Pervert
Nee hoor. Probeer eens de defraggen. Zoals uit mijn eerste post blijkt, redt je PC het niet om binnen 120 seconden alle data te laden, en dit zou een oplossing kunnen zijn.

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Ahaaaaaaaa....Zal weinig uitmaken ben ik bang. Probeer eerst maar ff een cleaninstall.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Pagina: 1