8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Juist niet dude.Buikwortel:
Als je er een tabel omheen gooit met width op 100%, is dit misschien een oplossing?
Die buitenste tabel moet een vaste grootte hebben, zodat de tabellen daarin niet buiten beeld vallen.
Verwijderd
Je hebt gelijk...bij 100% trekt ie'm altijd over het hele beeld...beter een vaste waarde geven dus.Op vrijdag 05 april 2002 15:46 schreef willem169 het volgende:
[..]
Juist niet dude.
Die buitenste tabel moet een vaste grootte hebben, zodat de tabellen daarin niet buiten beeld vallen.
Wat voor een dag is het ook al weer vandaag?
Klopt, tenzij je de tabellen in de (main) tabel allemaal een vaste breedte geeft, en deze boven het 100% browserwindow grootte uitkomen.Buikwortel:
Maar aan de andere kant, bij 100% valt ie natuurlijk nooit buiten beeld man...
trueBuikwortel:
't is echt vrijdag
Je kunt kiezen:Buikwortel:
Je hebt gelijk...bij 100% trekt ie'm altijd over het hele beeld...beter een vaste waarde geven dus.
• Of inline
• Of in classes
Inline:
code:
1
| <table style="width:500px;"> |
Class:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| <!-- in je <head>: //-->
<link rel="stylesheet" href="path/stylesheet.css" type="text/css">
<!-- in je CSS: //-->
melp {
width:500px;
}
<!-- in je <body>: //-->
<table class="melp"> |
Lijkt me genoeg info
dus gewoon scheit hebben aan de user, gewoon statisch maken voor een 17" schermpie geschikt dus
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Je zou een grote tabel kunnen nmaken met kolommen waarin je dus de tabellen zet. En anders lukt het ook als je tabellen maakt en in dan:Op vrijdag 05 april 2002 14:46 schreef Super_ik het volgende:
ik heb een hoop tabellen die allemaal t zelfde zijn, maar nu wil ik zo zo naast elkaar zetten dat t niet breder wordt dan t scherm is, daarnaa begint een nieuwe regel, maar htf doe k dit?
voorbeeld:
code:
1 2 3 4 5 6 +---------------------------+ | tbl tbl tbl tbl tbl | | tbl tbl tbl tbl tbl | | tbl tbl tbl tbl tbl | | tbl tbl | +---------------------------+
code:
1
| <table align="left"> |
en de volgende center en nog ene right. Dan heb je er al drie naast elkaar, ook als staan ze onder elkaar in de html
Pagina: 1