vraagjes over internetverbinding....heb hulp nodig

Pagina: 1
Acties:

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-05 10:09
Beste mensen....

ik zit met het volgende dilemma:

ik wil gaan samenwonen, waaar ik erg naar verlang, alleen op die manier ben ik mijn kabelverbinding kwijt. Nu wil ik dus zo goedkoop mogelijk de beste verbinding hebben, in de omstreek 's-Hertogenbosch.

Nu willen we eigenlijk GEEN telefoon aansluiting hebben, omdat we beiden met mobiel bellen, dus die aansluiting eigenlijk niet nodig hebben, dit zou dan dus alleen voor het internetten zijn. Echter, op deze manier ben ik zowieso al 16 EURO kwijt aan abbonementskosten bij KPN.....plus dat ook nog eens de internettikken. ik zit dus eigenlijk naar een andere variant te kijken, die me niet te veel kost....toch redelijk snel is en ook stabiel.....aangezien ik daar niet echt bekend mee ben, vroeg ik me af of jullie wat adviezen voor me hebben......ik hoop dat jullie me kunnen en willen helpen.....mochten er nog vragen zijn......laat ze dan maar horen, dan zal ik ze graag beantwoorden......ALVAST REUZE BEDANKT!

Greetz!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Typ je postcode eens in, in wat kabel/adsl postcode check programma's. Dan zie je wel wat er beschikbaar is.
Als ik mij niet vergis hebben ze bij 's-Hertogenbosch @HOME, als dat klopt, zal ik die absoluut nemen als ik jouw was.
Waarom? Voor het bedrag wat je betaald, krijg je echt SUPERSNEL internet voor terug. Als het goed is, want er zijn ook plekken waar het minder gaat... :{
Als je ADSL voor het zelfde bedrag doet, krijg je wel stabiel internet terug, ook wel aardig snel, maar stukken trager als @home..

πŸŒžπŸƒ

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op vrijdag 05 april 2002 14:42 schreef DataBeest het volgende:
Als het goed is, want er zijn ook plekken waar het minder gaat... :{
Mijn Oom die woont in Den Bosch en als ik daar ben soms dan trek ik in die paar uurtjes het halve internet leeg :9

nee ik heb bij hem niks gemerkt over instabiliteit of langzaamheid (nou ben ik daar niet iedere dag) maar goed ik denk dat dat een goeie keuze is voor jou.

• Bartez
woon nu in rosmalen, en heb ook @home, dus weet inderdaad hoe snel het is, dat kost alleen 90 piek per maand, voreg me daarom af of het goedkoper kon.....een 24/7 open verbinding hoeft niet persΓ©....

• maontje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-08 12:59

maontje

better off Playing

Ga naar @home. Zeker in de omgeving van Den Bosch.
Is snel.

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

• kamerplant
  • Niet online
Ik denk niet dat je daar nog veel meer keus hebt denk ik. Als je geen telefoonlijn hebt, wat voor goedkopers iets zou je nog meer kunnen hebben dan kabel? :?

πŸŒžπŸƒ

• Bartez
is het niet mogelijk om bijvoorbeeld een mxstream te hebben, maar dan zonder TELEFOON abbonement.....dus wel op de telefoonlijn, maar niet om te bellen....kan dat?

• kamerplant
  • Niet online
Op vrijdag 05 april 2002 20:16 schreef bvstrien het volgende:
is het niet mogelijk om bijvoorbeeld een mxstream te hebben, maar dan zonder TELEFOON abbonement.....dus wel op de telefoonlijn, maar niet om te bellen....kan dat?
Ik dacht het niet, maar 100% zeker weten doe ik dat niet.

πŸŒžπŸƒ

Verwijderd

nee kan niet

Verwijderd

Misschien Bij Demon Internet
werkt samen met Versatel en BabyXL voor ADSL
Zij vragen ook kosteloos een lijn voor je aan

• Bartez
toppie....heb je een linkje?
Pagina: 1