Iceberg IB-135

Pagina: 1
Acties:

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-07 20:04

harlekein

Creator Owner

Topicstarter
Montage in de achterkant. Dit geval lijkt me voor mij een goede uitkomst. Maar wie heeft er ervaring mee? Blaast deze koude lucht naar binnen of warme lucht naar buiten?

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 09:27
wtf ?

Wat bedoel je ?

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

:?

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Device...je moet echt ff wat duidelijk zijn, want ik kan er nix van maken. Je wilt een fan monteren? Dan bepaal je toch zelf of ie lucht naar buiten of naar binnen blaast?

I reject your reality, and substitute my own.

Verwijderd

linksom en dan met 2 schroefjes

• Philip_Janssen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 23:47
warme lucht naar buiten. Dan zuig je de warme lucht van je proc af.. als het goed is. Zo werkt het bij mij iig.. 1 fan laag aan de voorkant (7v, 80MM) en 1tje direct achter de proc, 60mm 12V. Werkt uitstekend.

• ovaal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-08 07:33

ovaal

Een balletje kan vreemd rollen

Maar dan wel zelftappende, geaarde, messing schroefjes. >:)

Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 10:39
Das toch zo'n koeler, die je onder je videokaart kan hangen?

• Philip_Janssen
  • Laatst online: 20-08 23:47
ow... videokaart koeler? ik dacht gewoon een 60MM koelertje wat-ie achter in z'n kast wilde hangen..

Maar dan nog, af laten zuigen die warme lucht :)

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-07 20:04

harlekein

Creator Owner

Topicstarter
Okay, misschien ben ik een beetje vaag geweest. Ik ging ervan uit dat degene die reageert weet wat het voor een fan is. Je moet deze dus monteren op de uitgang waar normaal een PCI slot gebruik van maakt. (En nee je steekt 'm niet in de PCI gleuf zelf.)

Ik zag hier een plaatje van en vroeg me af wat dat ding nou precies doet. Overigens denk ik dat ik op www.iceberg.to het antwoord al gevonden hebt. Hij blaast naar buiten toe.

Blijft de vraag: Werk het behoorlijk? Maakt het veel lawaai?

• Rappie
  • Laatst online: 12-08 21:15
Op vrijdag 05 april 2002 14:33 schreef Device het volgende:
Blijft de vraag: Werk het behoorlijk? Maakt het veel lawaai?
lawaai ligt aan jezelf he :) 5 of 12 volt laten lopen

Verwijderd

}:O MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

'ksnap er geen bal van! heeft iemand de helft van z'n text gewist ofzo? :?

[edit]

oh je post niet gelezen! solly :)

ik heb zo'n ding gehad... 1 keer met me vinger prongelijk aangeraakt en kablam! fan-blade eraf ;)

volgens mij naar buiten btw

Afbeeldingslocatie: http://image.conrad.nl/pix/999/G1/999237G1.JPG

niet waar?

naar buiten ja, staat ook bij uitleg op http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0201047491018019508&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=15240&TK_PAR[MEDIUM]=

of het werkt... :?

lawaai: jazeker :(
Pagina: 1