Overstappen naar Cistron. Geen probleem?

Pagina: 1
Acties:

• Martijnos
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-03-2025
Ik heb nu Casema en Mxstream is sinds kort beschikbaar in mijn wijk, dus die keuze is vrij makkelijk :).

Cistron ziet er erg goed uit, dus als Cistron ergens volgend jaar beschikbaar wordt, zou ik graag willen overstappen. Is dat geen probleem? Ik neem aan dat je dan weer aansluitingskosten moet betalen, maar ja dat heb ik er wel voor over.

Trouwens ik lees toch wel heel veel slechte verhalen over Mxstream op de nieuwsgroep van Xs4all. Sommige mensen beweren zelfs dat het beter is om bij Casema te blijven. Dat kan toch niet waar zijn??

"Choose life"

• Damien_psi
  • Laatst online: 10-03-2022
Ik heb contact gehad met xs4all en de vraag gesteld of overstappen mogelijk was.
Dit zou absoluut geen probleem zijn.

ik citeer :"Is het mogelijk om na een jaar over te stappen naar adsl via cistron?"
hun antwoord:"Natuurlijk kunt u na een jaar overstappen naar adsl via Cistron."

En volgens mij is adsl behoorlijk beter dan de kabel van casema.

"For every task, There's a perfect tool." - Jihl Nabaat, FFXIII

Verwijderd

Slechter dan de kabel van Casema kan het niet zijn, dus is MXStream altijd beter. Je maakt mij niet wijs dat die ADSL minder dan 2KB/sec haalt, iets waar Casema altijd met succes onder probeerd te blijven...

• Martijnos
Je zit toch niet een jaar vast aan KPN? Ik kan voorstellen dat Cistron b.v. volgend jaar maart beschikbaar wordt en dan heb ik niet zo zin om KPN te blijven betalen voor m'n ADSL lijntje.

De problemen met Mxstream zijn vooral problemen met inbellen. Ik krijg nu nog hoofdpijn van die dagen met Casema dat ik niet kon inbellen dus dat heb ik liever niet (ik moet zeggen dat ik op dit moment veel MINDER problemen heb met Casema).

Wat ik begrepen heb, is de ping voor online gaming met Mxstream niet echt goed, maar ik heb geen zin om fl 175 te betalen voor het duurdere abonnement.

Zouden de problemen met Mxstream gewoon wat kinderziektes zijn?

"Choose life"

Verwijderd

Je sluit een overeenkomst met een internetprovider, die heeft een jaarcontract. Je zit dus in elk geval een jaar aan die provider vast en die zit weer aan KPN vast en die zullen ook wel voor een jaar een contract hebben.

Die probleempjes schijnen inderdaad kinderziektes te zijn. Ik las laatst ergens dat ze bezig zijn om dat op te lossen, dus dat je ook lage pings krijgt enzo.

• Damien_psi
  • Laatst online: 10-03-2022
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 20 september 2000 13:45 schreef Martijnos het volgende:

Wat ik begrepen heb, is de ping voor online gaming met Mxstream niet echt goed, maar ik heb geen zin om fl 175 te betalen voor het duurdere abonnement.[/quote]De ping is even laag met een fl 175,- abbonnement.

"For every task, There's a perfect tool." - Jihl Nabaat, FFXIII

• Martijnos
Heb je echt een jaarcontract met je internetprovider? Ik lees ik dat je met Xs4all geen jaarcontract hebt:
http://www.xs4all.nl/~web4us/adsl_vergelijking.html

Hier is iemand met een cistron lijntje. Is wel een Pilot, maar toch:
http://www.jhps.net/adsl/adsl.htm

Als de ping maar beter is dan die met Casema. Als ik een potje Roque Spear wil spelen op de Zone, kan dat alleen 's nachts.
Overdag ben ik alleen maar aan het warpen :(.

"Choose life"

Verwijderd

Een stukje van de site http://www.mxstream.nl
=============================================

Hoe zeg ik mijn Mxstream-abonnement op?

Voor het opzeggen van uw Mxstream-verbinding neemt u contact op met uw Internet Service Provider. Let op! De minimale contractsduur van een Mxstream-abonnement is 1 jaar (Zie de algemene voorwaarden voor de vaste telefoondienst, artikel 12).

Verwijderd

Wat is nou beter de :(:(:( Casema sponseren of KPN :(:(:(:(:( ?????? ik zou het niet weten maar je kunt beter wachten op Cistron want KPN heeft een limit van 1024 KB/s download snelheid! (cistron is bezig met 8 MB/s!!!)8-)

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
B=byte, b=bit, jij bedoelt hier kilobits
Pagina: 1