Ik heb een 10 inch server monitoretje gekregen voor nop,nou zit hier alleen een zogenaamde hercules aansluitng aan,kan ik deze ombouwen naar vga,of kun je hier verloopatukjes voor krijgen.
GRTZ en BVD
oke domme vraag maar wil het even weten hoe ziet zo'n stekker eruit, ken hem niet qua naam misschien wel als je hem beschrijft tekent ofzo,
ach zo leer ik nog eens wat "nuttigs"
ziet er net zo uit als een gewone vga stekker, hij is alleen een heel klein beetje kleiner zodat ie net niet in je vga kaart past en er zitten wat minder pennetjes in dan in een normale.
astu
Op vrijdag 05 april 2002 14:10 schreef Antares het volgende:
ziet er net zo uit als een gewone vga stekker, hij is alleen een heel klein beetje kleiner zodat ie net niet in je vga kaart past en er zitten wat minder pennetjes in dan in een normale.
astu
Lijkt zeker op een seriele poort ??? (Kleine COM-poort)
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
hmzz, ikken wel een gewone 10 pins VGA connector, maar die past wel gewoon op elke videokaart.. misshien issie gewoon iets verbogen en kan je hem terugbuigen¿
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps \o/