Toon posts:

Partition Magic ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn nieuwe pc ben ik gbegponnen met partition mnagi, de standaard partitie's (Die ook waren gemaakt met PM) te resizen.

Dit gaat allemaal goed, en ik wil nog een aanpassing aan de drive letters, maar dit duurt wel heel erg lang :@

Hij staat nu al een uur bezig te zijn met het volgende:
Current Operation (4 of 8)
Moving Partition E:Drive E
(NTFS. Logical Volume 86569.0 MB on Disk:1
Up by: 14676.6 MB , and Resizing to 71892.4 MB
Entire Proress:"42% Moving Partition:14% MMoving Data15%

Ongeveer een uur staat ie al op deze melding.... (het gaat om 60 GB aan gegevens die ik van E bnnaar F wou hebben.

De hardeschijf maakt nog wel geluiden, die die nromaal ook maakte.
Kan eimand me vertellen of ik al bang moet worden :( om mijn data kwijt te raken,
of is er niks aan de hand... ?

(gelieve niet te zeuren over backups)...
Hoelang zoue die ongeveere bzig kunnen zijn met 60 GB/..)

*** Niet letten op de spelfouten, ik heb zonder monitor moeten typen, want die hangt aan de pc die bewerkt word door partition magic, en voordat ik diee op de andere pc aansluti, moet de PM pc uit :@ (DAT DUS NOOIT)

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Heb ik ook een keer gedaan... heb de pc maar de hele nacht aan laten staan en 's ochtends was ie klaar. :)

Gewoon wachten dus :)

Edit: je hebt geen monitor op je pc... hoe heb je het forum dan gevonden? En hoe ga je dit dan lezen? :D

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Op vrijdag 05 april 2002 13:45 schreef Marv het volgende:

Edit: je hebt geen monitor op je pc... hoe heb je het forum dan gevonden? En hoe ga je dit dan lezen? :D
Rofl :D

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 05 april 2002 13:45 schreef Marv het volgende:
Heb ik ook een keer gedaan... heb de pc maar de hele nacht aan laten staan en 's ochtends was ie klaar. :)

Gewoon wachten dus :)

PFF DE REDDING IS NABIJ :D
hij is klar :D
ik schrok toch echt wel :D

p.s. hoe ik dit zie, Doorgelink aan te TV-OUT, maar heb geen zin om beneden te kijken, boven te typen (hoe doe je dat trouwens :D)

JEHH nu zie ik WINDOWS WELKOM (met erros :@)
ullie horen noch hoe het is vergaan.

• Marv
Op vrijdag 05 april 2002 13:49 schreef Vrieskerel het volgende:
p.s. hoe ik dit zie, Doorgelink aan te TV-OUT, maar heb geen zin om beneden te kijken, boven te typen (hoe doe je dat trouwens :D)
Ik snap het al... je beweegt je muis... rent naar beneden om te kijken waar ie is... je rent weer terug en klikt.... dan ga je typen en druk je alt + s... daarna ren je naar beneden... bekijk je je reply en ren je om de 2 minuten weer naar boven om op F5 te drukken :+

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Topicstarter
inmiddels weer terug op mijn eigen pc.. :D
Op het eerste gezicht is alles weer in orde.

Alleen vind ik dit niet echt een logische indeling:
A FDD
C RAID0 C
D RAID0 D
E RAID0 E
F CD-rom
G Brander
H Deamon CD/DVD
I RAID0 F

ik puzzel wel ff door, zal niet zo moeilijk zijn om op te lossen.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 05 april 2002 13:52 schreef Marv het volgende:

[..]

Ik snap het al... je beweegt je muis... rent naar beneden om te kijken waar ie is... je rent weer terug en klikt.... dan ga je typen en druk je alt + s... daarna ren je naar beneden... bekijk je je reply en ren je om de 2 minuten weer naar boven om op F5 te drukken :+
jij snapt um :D

• Marv
Op vrijdag 05 april 2002 13:53 schreef Vrieskerel het volgende:
inmiddels weer terug op mijn eigen pc.. :D
Op het eerste gezicht is alles weer in orde.

Alleen vind ik dit niet echt een logische indeling:
A FDD
C RAID0 C
D RAID0 D
E RAID0 E
F CD-rom
G Brander
H Deamon CD/DVD
I RAID0 F

ik puzzel wel ff door, zal niet zo moeilijk zijn om op te lossen.
In XP kun je de drive letters veranderen. Daar heb je geen Partition Magic voor nodig. (staat ergens bij administrative tools)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 05 april 2002 13:56 schreef Marv het volgende:

[..]

In XP kun je de drive letters veranderen. Daar heb je geen Partition Magic voor nodig. (staat ergens bij administrative tools)
:D ik was al aan het zoeken :D... maar ik ben een windows 98 gebruiker (correctie: was :D), dus alles moet ik nu zoeken :D)

Verwijderd

Topicstarter
ok, omdat dit gelukt is, kunnen we verder gaan in -> http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/459633/1?limit=25, i.v.m. de driveletters.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

ben er nu ook mee bezig, 40GB aan data op een 60GB schijf te moven.
had ik het maar handmatig gedaan want dat is vele malen sneller, is nu al vanaf 2uur bezig en op 55%

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 05 april 2002 14:35 schreef Terw_Dan het volgende:
ben er nu ook mee bezig, 40GB aan data op een 60GB schijf te moven.
had ik het maar handmatig gedaan want dat is vele malen sneller, is nu al vanaf 2uur bezig en op 55%
Das nog wel redelijk te doen !!!
Pagina: 1