Geforce 2 GTS zakt van 70 fps naar 35 fps

Pagina: 1
Acties:

• NexuZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 22:20
Ik heb een ASUS V7700 Geforce 2 GTS Deluxe met de nieuwste Nvidia Detonator drivers geinstalleerd, maar als ik Half-Life of Counter-Strike wil gan spelen en er komen meer dan 4 ventjes in mijn beeld zakt de fps in een keer naar 35 fps en normaal als ik speel is het constant 70 fps. Dit gebeurt me onder Windows XP en Windows 98. Dit zijn mijn systeemspecs:

AMD Athlon Thunderbird 1.33 Ghz (niet OCed)
256 MB DDR RAM
Quantum Fireball 30 Gb
Geforce 2 GTS (wel geOCed)

Ook als is de videokaart niet geOCed de fps zakken nog naar 35 fps als er meer dan 4 ventjes door mijn beeld hen huppelen.

Help is needed! :'(

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 11:01
Probeer es de 21.83 drivers.

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Verwijderd

wat je kan proberen in win 98:

1. deinstalleer je videodrivers
2. installeer dx 8.1
3. installeer via 4 in 1 drivers
4. installeer je video drivers
5. kijk uit naar patches voor halflife/CS
6. speel...

In Winxp:

1. deinstalleer je videodrivers
2. installeer je videodrivers (andere he >:))
3. kijk uit naar patches voor halflife/CS
4. speel...

Verwijderd

Ik heb een asus v7100 mx400 en heb precies hetzelfde probleem alleen dan met unreal tournament. Met de nieuwste drivers (28.32) is me fps gehalveerd of nog erger. Af en toe kan ik ook 5 seconden niks doen. Nu ben ik weer terug naar 23.11 en het werkt weer prima. Ik kreeg alleen die 28.32 niet geuninstalled zodat ik me ghostje moest gebruiken :). Dit op een athlon xp 1600, msi k7t266 pro2 en bovenstaande videokaart.

Verwijderd

[topic=458587/1/25]

ik heb het ook geprobeerd !! topic werd gesloten :(

+ nog een paar opmerkingen van zogenaamde medetweakers :r

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb hierzo ook een gts'je, en na een paar maanden intensief windows gebruiken heb ik het zelfde.

Bij mij is de oplossing vrij simpel:
Installeer de via 4 in 1 drivers opnieuw (de nieuwste uiteraard). Vooral met Unreal Tournament geeft dit een boost (van 15 fps -> 50 fps).

Zo gauw als je het weer denkt te hebben, UT spelen met frame rate teller aan en je weet het zeker

Suc6.

• NexuZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 22:20
Ik heb een ASUS A7A266 moederbord met Ali chipset dus ik heb niets aan die VIA drivers. Ik denk dat Nvidia een beetje fouten heeft laten zitten in hun drivers eerlijk gezegd, want dat is het enige waar het aan kan liggen en meerdere mensen hebben er last van. Volgende videokaart wordt dus een ATI Radeon 10000. :9~
Pagina: 1