Verwijderd
is goed spul
de fabricant van packardbell is nec
en nec is een top merk
ik zelf heb hier de easynote sc
inhoud
celly2 800
dvd speler
10g hardisk
256mb werkgeheugen
solo 1 ess geluidskaart met dolby digital
firewire aan sluiting
56k modem
8mb ati met deulhead functie
tv-oud
13,3 tft xga scherm
kosten 3000 gulden of 1370euro ?
en ben er zeer tevreden mee
en nec is een top merk
ik zelf heb hier de easynote sc
inhoud
celly2 800
dvd speler
10g hardisk
256mb werkgeheugen
solo 1 ess geluidskaart met dolby digital
firewire aan sluiting
56k modem
8mb ati met deulhead functie
tv-oud
13,3 tft xga scherm
kosten 3000 gulden of 1370euro ?
en ben er zeer tevreden mee
Persoonlijk zou ik niet een Celly nemen als proc. Met PB heb ik verder nauwelijks ervaring.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Klopt meestal.. maar de easy1silver komt van mitac..Op vrijdag 05 april 2002 15:09 schreef suijkerbuijk het volgende:
is goed spul
en nec is een top merk
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
Verwijderd
persoonlijk zou ik hem niet nemen. gezien ik toch die dingen ondersteun lijkt het me geen intelligent id... neem dan idd een Voyager oid!
Hm, Packard bell, ook wel Packard Hell genoemd hier op GoT. Aangezien ze zo'n leuke naam hebben voor de desktop PC's zou ik toch wel veel informatie over deze laptop verzamelen voordat je zo'n laptop gaat halen.
Opzich kan het natuurlijk helemaal niet kwaad om een PB Laptop te hebben, er zijn ook genoeg Compaq laptops waar niemand problemen mee heeft terwijl ze op het desktop gebied niet echt gewenst zijn onder de Tweakers.
Een Celeron processor is opzich helemaal niet zo erg vind ik, ik heb zelf ook een Celly in m'n laptop (600MHz) en ik heb er opzich geen problemen mee. In een laptop zal je ook vast niet die volle 1,2GHz gaan gebruiken btw.
Opzich niets mis mee dus, maar weet wel zeker dat je deze laptop wilt
.
Opzich kan het natuurlijk helemaal niet kwaad om een PB Laptop te hebben, er zijn ook genoeg Compaq laptops waar niemand problemen mee heeft terwijl ze op het desktop gebied niet echt gewenst zijn onder de Tweakers.
Een Celeron processor is opzich helemaal niet zo erg vind ik, ik heb zelf ook een Celly in m'n laptop (600MHz) en ik heb er opzich geen problemen mee. In een laptop zal je ook vast niet die volle 1,2GHz gaan gebruiken btw.
Opzich niets mis mee dus, maar weet wel zeker dat je deze laptop wilt
klopt wat je daar zegt, MAAR.... die silver is geen NEC.Op vrijdag 05 april 2002 15:09 schreef suijkerbuijk het volgende:
is goed spul
en nec is een top merk
de easy one silver is van het Duitse Mitac.
pb laptops zijn ok, alleen reparaties zijn zwaar kut. op onderdelen wordt je gigantisch genaaid. ik heb die zooi ook ondersteund.
ik zou een andere nemen.
ik zou een andere nemen.
Ik heb op de Packard Bell helpdesk gewerkt en ik krijg een beetje rillingen als ik die naam hoor.
Nu krijg je op de helpdesk natuurlijk voornamelijk mensen die een probleem hebben met hun pc dus ik weet niet welk percentage van de eigenaren problemen krijgt.
Als je een indruk wil van de service moet je ff kijken op de site van het consumentenprogramma Tros Radar klikken op "douche"
PB komt er niet goed vanaf.
Nu krijg je op de helpdesk natuurlijk voornamelijk mensen die een probleem hebben met hun pc dus ik weet niet welk percentage van de eigenaren problemen krijgt.
Als je een indruk wil van de service moet je ff kijken op de site van het consumentenprogramma Tros Radar klikken op "douche"
PB komt er niet goed vanaf.
no animals were harmed during the production of this message
Weer eens totale onzin over Packard Bell computers
1. Als je geen vertrouwen hebt in PB, PB is gewoon NEC dus gewoon een goede compu.
2. Mocht je een probleem hebben, een heel service apparaat staat voor je klaar om een potentieel probleem op te lossen (van internet instalatie tot tips voor het spelletje freddie de vis)
PB zijn gewoon goede compu's, niet meer maar ook niets minder dan andere merken zoals Dell, Compaq of Toshiba.
Je moet zelf bekijken wat de prijs vs. de prestatie is tegenover de andere merken.
Al het gezeik en gezeur over PB slaat nergens op. De enige reden waarom PB slecht is aangeschreven is het feit dat veel mensen die totaal geen verstand hebben van computers een PB kopen. (en in het algemeen verwachten zij het meest en zeiken die het hardst).
Voor de tweakers onder ons (het zijn er niet zo veel meer in t.net) is PB niet erg geschikt (niet overclockbaar, systeem staat kwa processor gewoon vast)
Advies: gewoon kijken per merk wat de specs zijn en wat de prijs is. Dan afvragen zijn of er bedrijven die service verlenen op de laptop als er iets mis gaat. Compu gevonden.... kopen!!!... is het een PB..gewoon kopen....
service goed, helpdesk redelijk, prijs goed, spare parts(batterij) leverbaar over drie jaar,...doen....[PB doet dit]
[uitdaging]geef eens inhoudelijk antwoord over PB, i.p.v. andere mensen naschreewen zonder argumenten[/uitdaging]
1. Als je geen vertrouwen hebt in PB, PB is gewoon NEC dus gewoon een goede compu.
2. Mocht je een probleem hebben, een heel service apparaat staat voor je klaar om een potentieel probleem op te lossen (van internet instalatie tot tips voor het spelletje freddie de vis)
PB zijn gewoon goede compu's, niet meer maar ook niets minder dan andere merken zoals Dell, Compaq of Toshiba.
Je moet zelf bekijken wat de prijs vs. de prestatie is tegenover de andere merken.
Al het gezeik en gezeur over PB slaat nergens op. De enige reden waarom PB slecht is aangeschreven is het feit dat veel mensen die totaal geen verstand hebben van computers een PB kopen. (en in het algemeen verwachten zij het meest en zeiken die het hardst).
Voor de tweakers onder ons (het zijn er niet zo veel meer in t.net) is PB niet erg geschikt (niet overclockbaar, systeem staat kwa processor gewoon vast)
Advies: gewoon kijken per merk wat de specs zijn en wat de prijs is. Dan afvragen zijn of er bedrijven die service verlenen op de laptop als er iets mis gaat. Compu gevonden.... kopen!!!... is het een PB..gewoon kopen....
service goed, helpdesk redelijk, prijs goed, spare parts(batterij) leverbaar over drie jaar,...doen....[PB doet dit]
[uitdaging]geef eens inhoudelijk antwoord over PB, i.p.v. andere mensen naschreewen zonder argumenten[/uitdaging]
Slotenmaker in Rotterdam | Slotenmaker in heel Nederland | Slotenmaker in Den Haag
Tja.. elk topic over PB eindigt in gemeut over of PB goed is of fout.. Als tweaker vind je PB natuurlijk k*t want je kan slecht overklokken en je bios is half dichtgespijkerd. Als er wat is kom je in aanraking met een helpdesk die misschien minder weet dan jij en die verplicht zijn allerlei prcedures te volgen waar je erg flauw van wordt omdat je als tweaker zelf al getroubleshoot hebt .. enzovoort..
conclusie..
PB is voor nOOBs die niks weten van pjoeters, daar is ook het service apparaat en die recovery cd op ingesteld..
Ze worden ook bij de megapool verkocht en daar koopt d'n tweaker geen pjoeter, die bouwt er zelf 1.
Kwa laptops is het gewoon een van de OEMS.. no more no less..
conclusie..
PB is voor nOOBs die niks weten van pjoeters, daar is ook het service apparaat en die recovery cd op ingesteld..
Ze worden ook bij de megapool verkocht en daar koopt d'n tweaker geen pjoeter, die bouwt er zelf 1.
Kwa laptops is het gewoon een van de OEMS.. no more no less..
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
Pagina: 1