Toon posts:

Bug in flash mx player

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://www.actionscript.com/archives/00000256.html

Gaat over een grote bug in de nieuwe flashplayer, zag al meerdere discussie's op verschillende forums. Iemand er al wat meer over gehoord?

Verwijderd

had er nog niks over grehoord, maar iswel kut wanneer het klopt. ben benieuwd wat macromedia erop zegt!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Ja kende hem al een paar dagen..

Weer een reden om geen Flash-site te bouwen van tig MB. :P

Verwijderd

Issue is niet of je een flash site bouwt van tig mb, issue is meer dat je als bv meerdere mp3's in een player hebt, en je gaat deze door de gebruiker laten kiezen, dat hij niet stopt met streamen van de vorige, ook niet bij een unload.

Dus ga je bandbreedte vreten.....zelfde geld dus voor jpgs en swfs etc.

Verwijderd

en met mijn eigengemaakte flash-mp3-speler kan dit nu moeilijkheden veroorzaken ... damn !!! Weet iemand of Macromedia al iets van zich heeft laten horen?

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:57
edit:

Argh kutlaptop was al weer terug naar dit topic gejumped.. terwijl ik wilde reageren opeen anderen

Verwijderd

Topicstarter
Op were-here en flashkit zijn discussies aan de gang over dit onderwerp en hier zijn ook duidelijk voorbeelden te lezen over wat nu precies het probleem is. Het is in elk geval een groot probleem omdat ook films gemaakt in flash 4 of 5 nu niet goed meer werken. Maar ik denk dat het uiteindelijk allemaal wel meevalt omdat natuurlijk nog niet veel mensen de nieuwe player hebben, voornamelijk ontwikkelaars en mensen die veel bezig zijn met flash/internet. Officieel is er nog geen reactie van macromedia

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

Op vrijdag 05 april 2002 14:22 schreef PaNeL het volgende:
Officieel is er nog geen reactie van macromedia
Das niet helemaal waar, aangezien er wel een statement is van enkele developers bij MM zelf die gezegd hebben dat ze ermee bezig zijn. De ophef is niet zozeer dat er een bug is gevonden, maar meer de laconieke reactie ( lees, nihil ) van het bedrijf zelf.

"You're only as good, as what you did last week."

Pagina: 1