Toon posts:

[linux] mozilla en rabobank werkt niet goed?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
telebankieren met de Rabobank en ABN Amro lukte tot voor kort alleen goed met Netscape 4.7, niet onder Mozilla (nu 0.9.9)

het invoeren van een acceptgiro is geen probleem, tot het moment dat je 'ok plus verzenden' of 'nieuwe acceptgiro' aanklikt, er gebeurt dat niks. Onder Netscape werkt het dus wel. De telebankier-funtie van ABN Amro werkt (sinds kort) wel vlekkeloos onder Mozilla.

Iemand hier ervaring mee? Is het een Java-probleem, op andere sites heb ik er geen problemen mee.

Verwijderd

Het is een probleem met de java implementatie van zowel de site als de browser, ik heb nog niet gevonden hoe ik het kan oplossen en gebruik dus voorlopig de oude netscape voor dit soort grappen.

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-08 12:09

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Overigens valt het mij ook op dat je niet zoals bij de Netscape versie links onderop een Afsluiten knop vind.

En het is inderdaad zeer storend dat het nog niet naar gelang werkt. Je moet telkens terugvallen op die irri Netscape :(

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

Verwijderd

Vreemd, bij mij werkt Mozilla 0.9.8 wel prima met de rabobank.
Bij mij crasht konqueror er regelmatig op en heb ik moeite met inloggen.

Het zal geen java zijn wat het probleem veroorzaakt, ik heb namelijk geen java.
Misschien javascript?

• foser
  • Laatst online: 26-06 15:03
Hm ik heb er ook geen problemen mee (Moz 0.9.9), maar ik moet wel eerst alle Javascript funties aanzetten (dus niks van die nopop,etc. functies aanzetten).

Verwijderd

Topicstarter
foser, welke java installeer jij dan? of ook installeer je ook geen java?

Verwijderd

Ik heb dit probleem ook bij Mozilla (win98). Een acceptgiro invullen en versturen geen probleem maar bij de functies "eigen rekening" en "bankgiro" werken de verzendknoppen niet.
Volgens mij is dit een fout van de Rabosite.
Ik heb er al heen gemaild maar ze zeggen dat ze geen Mozilla ondersteunen??

• foser
  • Laatst online: 26-06 15:03
Hm is java van belang dan ? Er draaien toch geen applets ? Ik gebruik iig Blackdown Java voor Mozilla (of eigenlijk, Gentoo doet dat voor mij ;)).

• RampeStamp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-07 08:17

RampeStamp

Pannekoek!

Yep....heb er ook last van:

- Mozilla 0.9.9
- JRE 1.4 (ook JRE 1.3 deed het niet)
- Windows W2k

Hij kan inderdaad geen popup scriptjes (lees: verzendknop) activeren. :(

Dit alles is JavaScript, dus geen Java.

Helaas nog maar ff Netscape 4.x erop laten staan. |:(

PS: ONder Mozilla staat WEL een afsluit knopje, maar hij is net aan niet in het beeld te zijn. Maak het windowtje maar klein beetje groter.

Have fun in live and you will survive!

Verwijderd

Mmmm,

Ik draai RH 7.2 met Mozilla 0.9.8 en Blackdown 1.3.1, en
bij mij werkt ie gewoon......

Mozilla 0.9.8 onder Windows98 doet het echter weer niet.... :?

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:30

B2

wa' seggie?

Ik gebruik ook mozilla (verschillende versies) met de rabobank, en heb niks geen problemen..... :?

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:35
Zou net ff telebankieren bij de rabobank:
- Konqueror is kut, krijg ik gewoon een melding dat ik mn browser moet sluiten en nog maar es mag proberen
- Opera werkt niet als Opera, Mozilla, wel met IE, maar zoals gewoonlijk bij slechte sites: BRAK!
- Mozilla niet geprobeerd, ben ik nog aan't compileren

Moeten we strax ook brieven naar de Rabobank sturen net als we dat bij de NS gedaan hebben?
Pagina: 1