PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Leg uitOp vrijdag 05 april 2002 13:03 schreef Tom S. het volgende:
Druk voortaan maar "Post Reply", dat werk beter
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Dan wil ik graag weten waar ik de fout in ben gegaan. In de review wordt meerdere malen gezegd dat de performance niks bijzonders is. Maar omdat de geluidsproductie en warmteproductie beide laag zijn het wel een aantrekkelijke schijf kan zijn. Dat is volgens mij precies wat ik heb opgeschreven.Hielko mag van mij een persoonlijke mening licht laten doorschemeren, maar volslagen onzin en flamebaits .. nee, absoluut fout.
Zelfde met 'In tegenstelling van wat we van samsung gewend zijn is dit een top performer' er zit gewoon een negatieve klank in de zin naar samsung en dat vind ik niet in een overwegend objectief bericht thuishoren.zoals we verwachten van een Samsung hardeschijf; een matige performance,
Daarnaast is de vertaling van 'Performs well > matig' niet correct, maar dat was al gepost en vond ik in eerste instantie daarom overbodig om nogmaals over te zeuren.
Op storagereview hebben ze deze nog niet, maar de voorgangers waren zeker niet slecht of matig (vergeleken met IBM 75GXP, getest op testbed 2)
Nogmaals het mag van mij zeker luchtig geschreven worden, anders wordt het allemachtig saai. Het is ook niet mijn bedoeling je de grond in te boren (als je dat idee hebt dan heb ik het verkeerd geformuleerd!)