Ik heb de Geforce2 MX 400 en als ik de twinview optie wil inschakelen, wordt de resolutie van mijn monitor teruggezet naar 640x480. Dit komt mijn beeld en het beeld van mijn tv niet ten goede. Hoe kan ik voorkomen dat de resolutie wordt teruggezet?
Zet je monitor eerst eens op 800x600 en doe dan pas twinview aan.
standaard: al nieuwe drivers geprobeerd?
hoort hij niet bij twinview op 640x480 te gaan? een hoge resolutie is niet leesbaar op een tv, veel minder scherp
hoort hij niet bij twinview op 640x480 te gaan? een hoge resolutie is niet leesbaar op een tv, veel minder scherp
Verwijderd
tsja ik denk dat dat aan je tv ligt, bij mij wordt ie namelij kterug gezet naar 800 keer 600, das nog wel te doen.
Dit is overigens met de nieuwste drivers van nvidia. En overigens heb ik ook de gef.2 mx 400
Dit is overigens met de nieuwste drivers van nvidia. En overigens heb ik ook de gef.2 mx 400
Probeer de 12.80 drivers eens die werkten toen goed op mijn MX-je.
Het is iig niet normaal dat ie naar 640x480 gaat.
Het is iig niet normaal dat ie naar 640x480 gaat.
ik denk niet dat het aan mijn tv ligt. Want toen ik Windows ME er nog op had staan, had ik het probleem niet en was mijn beeld perfect. Dit is begonnen toen ik xp erop zette.
Verwijderd
hmm.. vreemd, ik draai nu namelijk ook win XP, maar zit nu op mijn stage (ja pauzeOp vrijdag 05 april 2002 12:27 schreef dennis_n het volgende:
ik denk niet dat het aan mijn tv ligt. Want toen ik Windows ME er nog op had staan, had ik het probleem niet en was mijn beeld perfect. Dit is begonnen toen ik xp erop zette.
Verwijderd
[topic=312254/1/50]
en het is absoluut niet duidelijk wat je allemaal geprobeert hebt om je probleem op te lossen.
en het is absoluut niet duidelijk wat je allemaal geprobeert hebt om je probleem op te lossen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()