Toon posts:

Geforce4 TV Out?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben zeer geinteresseerd in een nieuw kaartje, dus de Ti4200 wordt de belangrijkste kandidaat (de reden waarom ik nog geen Radeon8500LE heb is omdat ik nog ff wacht op die Ti4200).

Maar hoe zit het met de tv-out/nview van de Ti serie? Een tijd terug had ik gelezen over wat problemen ermee (waarschijnlijk driver issues) maar de laatste reviews zie ik er eigenlijk weinig over terug. Ook op het forum kon ik er niets van vinden... alleen voor de MX440.

Aangezien ik alle films op mn tv kijk met mn Geforce2mx is dat voor mij nogal een belangrijk punt. Zijn er mensen met ervaring op dit gebied? Alvast bedankt :)

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Nview schijnt een enorme verbetering te zijn t.o.v. Twinview.
Maar ik heb dat helaas nog nergens mogen bewonderen, is een ondergeschoven kindje bij reviews.

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad, beetje jammer dat er zo weinig aandacht aan wordt besteed. Ik zie nu trouwens in sommige topics dat er idd wat probleempjes met het aan de praat krijgen van nview... toch een groot minpunt dan :/ En why the fuck kreeg ik die posts dan niet te zien toen ik ernaar zocht :P

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

K heb een GF4 (jaja een MX440) met Nview, en ben er erg blij mee...het beeld is retescherp, voornamelijk met spellen en films. Tekst, zoals MSN of je Outlook op tv, is wat minder goed te zien. Resoluties tot 1024x768 naar tv.
Het verschil met de tv-out van m'n Voodoo 3 3000 is schrikbarend :D