asus p5a en usb

Pagina: 1
Acties:

• martijnr17
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 16:15
Hi, ik weet het het is een heel oud moederbord maar ik heb nooit de USB aan de praat gekregen en kan er ook niet veel over vinden.

Toen ik dit moederbord kocht kreeg ik er geen usb stekkers bij maar nu zag ik laatst bij de mycom een speciale USB stekker ding voor ASUS moet dit of kan het ook met andere usb aansluitstekkers??

Verwijderd

Op vrijdag 05 april 2002 11:59 schreef rippy het volgende:
Hi, ik weet het het is een heel oud moederbord maar ik heb nooit de USB aan de praat gekregen en kan er ook niet veel over vinden.

Toen ik dit moederbord kocht kreeg ik er geen usb stekkers bij maar nu zag ik laatst bij de mycom een speciale USB stekker ding voor ASUS moet dit of kan het ook met andere usb aansluitstekkers??
ik heb ook een ASUS p5A gehad, deed het goed tot dat ik over me toetsenbord flikkerde waardoor PS2 poort defect ging :( Usb heeft altijd gewerkt. Maar heb jij de ATX of de AT versie (ik had de ATX :9)

• martijnr17
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 16:15
Mijne kan ik beide op doen voor zover ik weet.
Ik heb dus een aansluiting voot AT en ATX of het goed werkt weet ik niet ik gebruik nog steeds de AT stekker.

Hij functioneert als server en ik wil er een nieuwe printer op doen en USB is tegenwoordig de meest verkrijgbare aansluiting.