Wat er ook fout gaat, er is altijd wel iemand die dit altijd al heeft geweten...
Welke programmeertaal ken je? (Visual Basic, c++)
Ik heb de API functie
geprobeerd en deze werkt.
Vanuit een prompt werkte het commando: dir \\nieuwecomputernaam\c$
Ik heb de API functie
code:
1
2
3
4
5
| NET_API_STATUS NetServerComputerNameAdd( LPWSTR ServerName, LPWSTR EmulatedDomainName, LPWSTR EmulatedServerName ); |
geprobeerd en deze werkt.
Vanuit een prompt werkte het commando: dir \\nieuwecomputernaam\c$
Verwijderd
Ik heb toevallig gister een goed tutje gevonden:
http://www.vbworld.com/api/winapi2
succes
[IRRITATIE]
Script request is niet toegestaan
[/IRRITATIE]
http://www.vbworld.com/api/winapi2
[IRRITATIE]
[/IRRITATIE]
Oeps. Mijn excuses. Ich habe es nicht gewusst...Op vrijdag 05 april 2002 13:24 schreef voetenzalf het volgende:
[IRRITATIE]
[/IRRITATIE]
Wat er ook fout gaat, er is altijd wel iemand die dit altijd al heeft geweten...
Verwijderd
Aan de link die ik gepost kom je denk ik wel uit. Het is ff bijten, mar het valt reuzen mee!
Fijn weekend
Toppie! Maarrehhh ik ken eigenlijk geen enkele programmeertaal... Laten we dit verder even offtopic afhandelen, ok? (zie [irritatiemodus] hierboven...)Op vrijdag 05 april 2002 13:04 schreef Baron het volgende:
Welke programmeertaal ken je? (Visual Basic, c++)
Ik stuur je wel ff een mailtje...
No offence, maar zou je dan niet eerst ff beginnen met hello world en zo, voordat je meteen met api's wil gaan stoeien. Da's imho net zoiets als eerst een auto kopen en wat gaan rijden (hopen dat je het overleeftOp vrijdag 05 april 2002 13:41 schreef jaspernl het volgende:
Toppie! Maarrehhh ik ken eigenlijk geen enkele programmeertaal...
Exact expert nodig?
Verwijderd
Heb ik daar behoefde aan?
We gaan dit dus echt niet off-topic oplossen. Ik geef bijna 1000 piek per halfjaar uit aan boeken, loopt me de t###ng te zoeken op internet voordat ik wat post, en dan kom jij aan met zo'n opmerking. Nou ik denk niet dat je dat moet doen.
AUB SCHOP DEZE GOZER VAN HE FORUM!!
[RUSTIGE MODUS]
Zo dat moest er ff uit. Je moet het zelf maar ff uitzoeken. Je krijgt antwoord op je vragen en de tut stuur ik je omdat ie gewoon goed is.
Ik neem aan dat jij geen 100 Euro gaat neerleggen per uur. Dit is namelijk mijn werk, en zo ja. Geef me ff je gegevens dan stuur ik de rekening wel
[/RUSTIGE MODUS]
We gaan dit dus echt niet off-topic oplossen. Ik geef bijna 1000 piek per halfjaar uit aan boeken, loopt me de t###ng te zoeken op internet voordat ik wat post, en dan kom jij aan met zo'n opmerking. Nou ik denk niet dat je dat moet doen.
AUB SCHOP DEZE GOZER VAN HE FORUM!!
[RUSTIGE MODUS]
Zo dat moest er ff uit. Je moet het zelf maar ff uitzoeken. Je krijgt antwoord op je vragen en de tut stuur ik je omdat ie gewoon goed is.
Ik neem aan dat jij geen 100 Euro gaat neerleggen per uur. Dit is namelijk mijn werk, en zo ja. Geef me ff je gegevens dan stuur ik de rekening wel
[/RUSTIGE MODUS]
Koop dan ook in 1 keer goeie boekenOp vrijdag 05 april 2002 13:46 schreef voetenzalf het volgende:
Ik geef bijna 1000 piek per halfjaar uit aan boeken
(sorry kon het niet laten)
Exact expert nodig?
Script Request & Manual.
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()