yep it's me
Verwijderd
is de 3e reep wel het zelfde soort geheugen? ik denk t eigenlijk wel want anders kan je m er niet in pluggen
maar misschien ondersteunt je mobo alleen minder dan 768 mb geheugen
maar misschien ondersteunt je mobo alleen minder dan 768 mb geheugen
Ik weet niet of het een standaard probleem is, ik weet in ieder geval wel dat als ik alle drie de bankjes vul dat mijn pc ook kuren vertoond(minder stabiel) is. Heb dit geprobeerd met diverse soorten geheugen.
Heb er nu 2x 256 in zitten en hij loopt nu als een trein en super stabiel.
Heb er nu 2x 256 in zitten en hij loopt nu als een trein en super stabiel.
PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!
Ja is allemaal van het zelfde merk samsung als ik er 2 x 256 indruk loopt het systeem prima alleen druk ik er 1 bij stopt alles er mee gaat ie vast lopen ect.
Ik heb ook nog geprobeert met alleen de 2 reserve reepjes die ik heb leggen, dan loopt alles perfect. zolang ik er maar niet meer indruk als 2 reepjes. een derde er bij en alles loopt vast. raar maar waar
Ik heb ook nog geprobeert met alleen de 2 reserve reepjes die ik heb leggen, dan loopt alles perfect. zolang ik er maar niet meer indruk als 2 reepjes. een derde er bij en alles loopt vast. raar maar waar
yep it's me
Verwijderd
aan de andere kant aan 512 mb heb je meeer dan genoeg dus waarom meer? t wordt dan toch niet gebruikt?
Ja als ik 2 x 256 gebruik loopt hij ook als een trein maar ik wil gewoon dat er meer in zit ivm dat de computer vaak als server word gebruikt. zit toch niet voor niets 3 keer een geheugen gleuf op.
yep it's me
Verwijderd
Hij ondersteunt gewoon de 3 gb, maar als je die 3e dimm in een ander bank stopt, wat gebeurt er dan.
samengevat: test die 3 ddr modules eens of die wel goed zijn, zijn deze goed, probeer dan eens te testen of die 3e bank niet kapot is bij jullie leverancier.

cheap memory: http://shop.tweakers.net/geheugen
samengevat: test die 3 ddr modules eens of die wel goed zijn, zijn deze goed, probeer dan eens te testen of die 3e bank niet kapot is bij jullie leverancier.
cheap memory: http://shop.tweakers.net/geheugen
Ik heb alles al een keer gewisseld of omgedraaid. Eerst 1 dan 2 dan 3 vast dan de laatste als eerste enz. Telkens als ik er drie in hang loopt het slecht af. Het maakt ook niet uit hoe. Of ik nu de eerste gleuf vrij laat of de middelste of de laatste bij het gebruik van meer dan 2 gleuven gaat het fout. Heb ook nog gekeken of het niet te warm word op een of andere manier maar ook dat was niet de oorzaak.
Ik weet het even niet meer. Vind het maar vreemd mb is goed geheugen is goed en toch vast lopers bij gebruik van de 3de gleuf.
Ik weet het even niet meer. Vind het maar vreemd mb is goed geheugen is goed en toch vast lopers bij gebruik van de 3de gleuf.
yep it's me
Pagina: 1