Op vrijdag 05 april 2002 12:06 schreef Hangloozz het volgende:
Wel even in de categorie W&G zoeken btw

Oopz daar zat ik ook, maar ik zocht alleen op onderwerp en dan krijg je niks. Maar onderwerp+inhoud geeft wel e.e.a. Merci!
Op vrijdag 05 april 2002 12:09 schreef RM-rf het volgende:
hmm ik betwijfel welke waarde je hieraan moet hechten,
stats van een gratis counter service zijn nu eenmaal voornamelijk interessant voor mensen die low-budget sitejes maken
Ja, daar gooi je eigenlijk een nieuwe - hele interessante - vraag op tafel: hoe representatief zijn die low-budget sites eigenlijk? Ik denk zelf eigenlijk: heel behoorlijk! De schaal waarop ze bezocht is waarschijnlijk lager (ik denk dat bij mijzelf de verhouding ongeveer 1 op 10 is tussen persoonlijke en/of low-budget sites en profesionele sites die ik dagelijks bezoek), maar dat wordt gecompenseerd door het grote aantal dat hier bij elkaar wordt opgeteld.
En met name op het net zegt het wel of niet low-bidget denk ik niet zo veel over qualiteit: ook hier zijn veel mensen met goeie (persoonlijke) sites en het merendeel zal toch echt wel een gratis online statje gebruiken, toch?
Sites als MS.com, en Apple.com, en Netscape.com etc, die zullen pas een vertekend beeld geven. Denk ik.
Maar ik vind de discussie heel interessant dus hoor graag ook andere meningen.
Dr.B
PS: Ben uiteraard wel van mening dat je per site die je bouwt rekening moet houden met de doelgroep. Een wereldwijde ecommerce site, een tech-forum en een design bedrijf hebben natuurlijk bezoekers met erg verschillende browser-karakteristieken etc. (versie, resolutie, kleuren, OS)