Ik heb een netwerk van drie computers. (Win98) Ik wil graag vanaf de ene computer het scherm kunnen zien van de andere computer en eventueel ingrijpen (dit is niet noodzakelijk) Kent iemand daar goeie programma's voor ?
Remote Administrator 
edit: fuck nee het heette iets anders, ff zoeken voor je
edit: fuck nee het heette iets anders, ff zoeken voor je
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
NetBus, is een shareware programma.
Ik heb geen URL
Ik heb geen URL
Ja leuk, vooral als je een virusscanner draaitOp vrijdag 05 april 2002 10:39 schreef Flard het volgende:
NetBus, is een shareware programma.
Ik heb geen URL
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
het klopte wel hoor demon :
Remote Administrator 2.1 pick
View and control remote computers securely and in real time.
File Size: 1.3MB
License: Shareware, $35
TNX
TNX
idd www.radmin.comOp vrijdag 05 april 2002 10:44 schreef iroes het volgende:
het klopte wel hoor demon :
TNX
maar de volgende keer eerst ff de seach gebruiken
Eén van de beste spionageprogramma's die ik ken is Spector: http://www.spectorsoft.com/
Natuurlijk zal een programma als ad-aware het wel bovenhalen, maar dat is zo met alle spionagesoftware.
Je kan echt niet zien dat het programma draait op een pc. Staat niet bij Taakbeheer en ook niet in configuratiescherm software.Spector automatically takes hundreds of screen snapshots every hour, undetected. It records all applications loaded, all Web sites visited, all chat conversations, and all incoming and outgoing email activity. Useful for parents who want to know what their children are doing on the Internet and employers concerned about inappropriate use of business PCs, Spector allows you to see exactly what the user was doing on the PC and the Internet. Screen shots can be taken as often as once per second, or as infrequently as once every few minutes. You also have the choice of recording in full color or in 4-bit grayscale. Screenshots can be played back like a video recording, displayed frame by frame, or exported to a BMP or JPEG file. To save disk space, an inactivity timeout feature is built in to stop recording if the PC is not being used. Access to the program is password-protected, preventing the user from disabling it.
Natuurlijk zal een programma als ad-aware het wel bovenhalen, maar dat is zo met alle spionagesoftware.
www.dameware.com Je kan hier opties uitschakelen zodat de gebruiker niet door heeft dat je mee zit te kijken. Je kan ook ingrijpen enzo. Have fun!
http://www.dameware.com/Op vrijdag 05 april 2002 10:37 schreef iroes het volgende:
Kent iemand daar goeie programma's voor ?
Edit : -Fallout- was mij voor...
Dyslexie | Linux | MoZilla | OpenOffice
Verwijderd
Je hebt Remote Administrator. Met dit programma kun je op een andere computer werken net alsof je er daadwerkelijk achterzit, maar je kan ook een verbinding maken in een view modus. Hij kan geen screenshots opslaan. Het werkt heel soepel. Ik heb ook VNC geprobeerd, maar Remote Administrator werkt gewoon sneller (in ieder geval i.c. oude computers).Hier kun je een 30-day trial downloaden:
Remote Administrator trial
Met VNC heb ik niet heel veel ervaring. Wel is het platformonafhankelijk! Als je dus de desktop van een Linux-bak in je netwerk wilt bekijken, kan dit dus met een windows-computer.
Hier weer een link:
VNC demo
Mijn advies:
Heb je alleen Windows-bakken, gebruik dan remote Administrator. Als je verschillende OSsen hebt (BeOS, Linux, Windows, etc) gebruik dan VNC.
Remote Administrator trial
Met VNC heb ik niet heel veel ervaring. Wel is het platformonafhankelijk! Als je dus de desktop van een Linux-bak in je netwerk wilt bekijken, kan dit dus met een windows-computer.
Hier weer een link:
VNC demo
Mijn advies:
Heb je alleen Windows-bakken, gebruik dan remote Administrator. Als je verschillende OSsen hebt (BeOS, Linux, Windows, etc) gebruik dan VNC.
Pagina: 1