Acorn BBC B [ 65C02@2MHz; 32k RAM; Solidisk Sideways 128k; Solidisk 1770 ADFS; Econet ]
Ik heb nog niks gehoord/gelezen
Misschien dat ze alleen geen nieuwe mensen aannemen (ik hoop het in iedergeval..)
Ik als reseller van @work kan je het volgende mededelen:
@Work gaat alleen nog het Max Speed abonnement van 1:1 verkopen. (iets van euro 270 per maand volgens mij)
Homework pakket abonnees kunnen het gewoon blijven gebruiken. Tot hun jaarcontract afloopt.
@Work gaat alleen nog het Max Speed abonnement van 1:1 verkopen. (iets van euro 270 per maand volgens mij)
Homework pakket abonnees kunnen het gewoon blijven gebruiken. Tot hun jaarcontract afloopt.
Dich bis echt unne foëzen haas
Het was oorspronkelijk bedoeld als onbeperkt op FUP basis internet toegang via ISDN.
@Work is de zakelijke kant van @Home.
Aangezien ze geen duidelijkheid wilden scheppen over hun FUP bleven mensen 24/7 online, en omdat ze die mensen eerst benaderden en daarna pas afsloten, werd het een te grote pbelasting door allemaal die mensen te benaderen. Dat ze besloten hebben de mensen die al een abonnement hebben met rust te laten tot het jaar contract afloopt. En mensen die een abonnement willen alleen nog maar een echt onbeperkt abonnement kunnen krijgen. Maar geen Homework meer..
Aangezien ze geen duidelijkheid wilden scheppen over hun FUP bleven mensen 24/7 online, en omdat ze die mensen eerst benaderden en daarna pas afsloten, werd het een te grote pbelasting door allemaal die mensen te benaderen. Dat ze besloten hebben de mensen die al een abonnement hebben met rust te laten tot het jaar contract afloopt. En mensen die een abonnement willen alleen nog maar een echt onbeperkt abonnement kunnen krijgen. Maar geen Homework meer..
Verwijderd
MerciOp vrijdag 05 april 2002 10:51 schreef slaay het volgende:
Het was oorspronkelijk bedoeld als onbeperkt op FUP basis internet toegang via ISDN.
Hmmz..ik wacht al een week of 6 op Always On, daar kan ik dus mooi naar fluiten. Lekker dan!
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Verwijderd
ik mag gewoon 24/7 online zijn met me homework account btw, ze wilde me eerst afsluiten, totdat zeer toevallig een hoge piet bij @home klant van me is geworden.... heb zelfs excuses ontvangen van iemand van de sales van @work, en enkele maanden korting 
maareh, ze sluiten het niet af vanwege de grote administratieve last, maar puur omdat ze verlies (of niet genoeg winst) draaien op @work
maareh, ze sluiten het niet af vanwege de grote administratieve last, maar puur omdat ze verlies (of niet genoeg winst) draaien op @work
Ja doordat ze teveel met mensen bezig waren waar ze verlies door maakten.
ben ik even blij dat ik al een abo heb :):) maareh; hadden ze neit van te voren zien aankomen dat het niet winstgevend zou worden
Met de nadruk up te. werkt prima nu.Op vrijdag 05 april 2002 21:00 schreef superjoost het volgende:
@work suckte anyway..
Op zich jammer, nu heb ik geen reden om vroegtijdig op te zeggen, heb vanaf eind vd maand Chello.
One of the animals has left its cage today.
Verwijderd
Ik geloof er geen ruk van.
En als ze
hebben we nog een jaar de tijd om een alternatief te zoeken.
En als ze
hebben we nog een jaar de tijd om een alternatief te zoeken.
is er op dit gebied nog nieuws ?? het lijkt erop dat @work over is naar CSS telecom... zetten deze de onderste lijn met abbo's wel gewoon door ?
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
hmz, ik wou me ook hier voor aanmelden maar ik kreeg een vaag excuses 2 weken terug dat het in m'n woonplaats niet beschikbaar was....
XXXVI
dan hebbie de adsl variant geprobeerd... tsja da's nog niet in heel nl (ook niet bij mij in dit gat)Op zondag 28 juli 2002 13:38 schreef ephymerous het volgende:
hmz, ik wou me ook hier voor aanmelden maar ik kreeg een vaag excuses 2 weken terug dat het in m'n woonplaats niet beschikbaar was....
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Er is alleen nog een ISDN variant van een paar honderd euro beschikbaar!
De mensen die nu al een abonnement hebben kunnen het gewoon houden, volgend jaar als ze hun abo niet opzeggen wordt het gewoon verlengd!
Dus misschien een idee om CSS Connect te vragen als ik mijn abo per februari over mag dragen?
Want dan krijg ik breedband:)!
De mensen die nu al een abonnement hebben kunnen het gewoon houden, volgend jaar als ze hun abo niet opzeggen wordt het gewoon verlengd!
Dus misschien een idee om CSS Connect te vragen als ik mijn abo per februari over mag dragen?
Want dan krijg ik breedband:)!
Pagina: 1