Toon posts:

Postal: Wie speelt het nog?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kent het nog? De doorgeslagen gek die er lustig op los schiet? De psycho van Running with Scissors? >:)

Ervaringen, speel je het nog, wat vond/vind je ervan? Zeg het maar?

Ik speelde het erg lang, puur voor de fun. Laatste tijd ben ik ik er weer mee begonnen; ultieme anti-stress ervaring ;)

Verwijderd

Vooral molotovs tussen een parade met trompetters en twirlers pleuren was tof :) En mijn werkers door de mijn jagen met je flamethrower aaarrrgggggg >:)

POSTALLLLL :)

[/Edit]

Op-de-camping lalalalalalala Op-de-camping lalalalalalala :)

Veel gespeeld jah en d8 er toevallig gister ook aan hier een post over te zetten maar d8 neeehhhhhh..... doet niemand meer :) Toch nog ff installe dan maar >:)

[/Edit]

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 05 april 2002 09:48 schreef Upperscore het volgende:
Vooral molotovs tussen een parade met trompetters en twirlers pleuren was tof :) En mijn werkers door de mijn jagen met je flamethrower aaarrrgggggg >:)

POSTALLLLL :)
lmao! Ik zie dat jij nog dezelfde gevoelens hebt als ik. Best te beschrijven als inderdaad... aaaarrrgggghhhh! >:)
Echt stoer als die parade ineens merkt dat er een psycho loopt :) Molotov doet daar wonderen hehe

Verwijderd

Op vrijdag 05 april 2002 09:48 schreef Upperscore het volgende:

[/Edit]

Op-de-camping lalalalalalala Op-de-camping lalalalalalala :)

Veel gespeeld jah en d8 er toevallig gister ook aan hier een post over te zetten maar d8 neeehhhhhh..... doet niemand meer :) Toch nog ff installe dan maar >:)

[/Edit]
Jaaah dat was de tijd k ga em installe weer :) kant ook multi-player ? met ze 2e raggen >:)

Verwijderd

Was een tof spel, vooral de sounds, maar had niet het uithoudingsvermogen om door te gaan na het tweede level, kon het allemaal niet meer vinden daaro..

Verwijderd

Op vrijdag 05 april 2002 09:56 schreef GdW het volgende:
Was een tof spel, vooral de sounds, maar had niet het uithoudingsvermogen om door te gaan na het tweede level, kon het allemaal niet meer vinden daaro..
Dus met andere woorden, je bent niet verder als je eigen voortuin gekomen ?? :P

[/Edit]

Burn baby Burn your feet are getting tiered :) (was toch ongeveer ook zo'n quote van em ?? :) )

[/Edit]

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 05 april 2002 09:57 schreef Upperscore het volgende:

[..]

Dus met andere woorden, je bent niet verder als je eigen voortuin gekomen ?? :P

[/Edit]

Burn baby Burn your feet are getting tiered :) (was toch ongeveer ook zo'n quote van em ?? :) )

[/Edit]
Burn baby burn staat me inderdaad nog bij, moet het weer even iets fanatieker gaan spelen om meer alles te herinneren zeg maar. ;)
btw, die opmerking over niet verder dan de voortuin, dikke lol :) :)
Ik ga de website weer eens opzoeken >:)

herinner er net weer eentje: FIRE! (spreek het eens uit, en je weet weer precies hoe ze het schreeuwden) ;)

Verwijderd

Topicstarter
waaaahh Postal 2 komt eraan geloof ik! Effe snel verder lezen!

Verwijderd

Jah het eerste level was je in je voortuin met al die agenten om je heen en een ijsco wagentje ofzo :P

Weet het allemaal nog en toch al 2 jaar ofzo nie meer gespeeld of langer :)

Gewoon mega verslaafd aan geweest........ :9~

Verwijderd

Postal is echt een bruut spel, lig nog steeds dubbel over die mannetjes wat in me molotov cocktail wandelen! }:O
Ik ben benieuwd naar Postal 2!

Heb al screenshots gezien van 2 en het is weer de moeite waard!! >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 05 april 2002 10:17 schreef HardTrance het volgende:
Postal is echt een bruut spel, lig nog steeds dubbel over die mannetjes wat in me molotov cocktail wandelen! }:O
Ik ben benieuwd naar Postal 2!

Heb al screenshots gezien van 2 en het is weer de moeite waard!! >:)
Gameplay is 1 was gewoon puur fun :) Boeien als niet alles lekker speelt, or whatever: postal was gewoon vermaak >:)

Damn ik wil naar huis en gamen, maar dit weekend 2 jaar verkering vieren. dat zal wel voorgaan I guess.... ;) ;)

Verwijderd

Zo mooi Zo mooi :'(
http://www.micromouse.co.jp/wgame/postal2.jpg

Kijk gewoon ff op die site (wel 1 of andere leipe taal maar wel leuke pics :) )

Verwijderd

Hier is btw level 1 waar k het over had :)
http://www.well-rounded.com/games/graphics/postal2.JPG

• tec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

De X de X van execute, vlug voordat hij/zij zelf sterft!

Verwijderd

Op vrijdag 05 april 2002 10:31 schreef Upperscore het volgende:
Hier is btw level 1 waar k het over had :)
http://www.well-rounded.com/games/graphics/postal2.JPG
Yaaa, dat was die voortuin, ik kwam wel ietsje verder maar ik moest geloof ik ergens een bruggetje over, en daar raakte ik het spoor bijster. Heb als ik me kan herinneren ongeveer 3 uur lopen zoeken daar.

Maar vooral die sounds... Door merg en been, echt goed!!

/edit

Begin me steeds meer te herinneren, nee ik zat vast in een of andere toren met een gat in het midden, waar een gast zat die zichzelf zat te pijnigen enzo.. in van die kerkertjes achtige dingen..

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-10-2025

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

2 jaar geleden ging ik het weer spelen en ik vond het echt TE geinig (zomervakantie van 2 jaar geleden was dat, dan ga ik vaag oude spellen checken omdat ik veel vrije tijd heb)
deze zomervakantie ga ik denk ik veel CS en SF doen... Internet zorgt ervoor dat ik zulke koele spellen te weinig speel :P

Specs

Pagina: 1