Homepage laten opnemen in zoekmachines

Pagina: 1
Acties:

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
Zie dus de topic ik wil mijn homepage laten openemen in zoekmachines als Google en altavista weet iemand hoe dit moet?

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

google doe je hier: http://www.google.nl/intl/nl/addurl.html
gewoon effe zoeken op de zoekpagina's zelf, staat er echt wel ;)

Verwijderd

En gebruik goede keywords in je METAtags.....

• nimm2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:05

nimm2

.

voor google is het vooral erg belangrijk om een hoge pagerank te hebben. die bereik je door vaak gelinkt te zijn door andere websites.

kijk op de google site:

http://www.google.com/technology/

zo werkt het dus...

Verwijderd

http://www.addme.nl/
http://www.addme.com/

Meldt je via één site aan bij diverse (GROTE) search-
engines. Af en toe wel effe controleren want niet alle
engines laten aanmeldingen via dit soort sites toe.

Verwijderd

k heb al 3 weken een site op mijn zelfgemaakte server staan www.hoornfive.nl/forum/default.asp
Deze site heeft al verschillende members die regelmatig toch een stukje typen.
Vanaf mijn werk link ik regelmatig naar mijn website, om zo meer hits te krijgen vanaf verschillende ips
Tevens sta ik vermeld op een andere website van een vriend van mij.
Ik heb adsense advertenties geplaatst en ik heb sitemaps (succesvol?) geinstalleerd.
Ik heb op de juiste manier een sitemap gemaakt, maar verder logt google sitemaps niks.
Ik heb mijn website aangemeld bij google met add url.
verder heb ik nog een simpele website www.hoornfive.nl deze staat ook niet vermeld.
Wat kan ik nog doen?

ps. in de index.html staat ook vanalles voor google:

greetz !

• Sequence

Sequence

Online marketing

enkele tips voor zoekmachine optimalisatie ;)

overigens wel beetje ruim kickje...

[ Voor 20% gewijzigd door Sequence op 10-06-2006 23:49 ]

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:35

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Toch jammer dat je x-ite-pagina een Pagerank van 0 heeft ;)

Het beste wat je kan doen is zorgen dat je links krijgt op grote pagina's (bijv startpagina). Pagina's met een hoge Pagerank die linken naar jou site zorgen dat je site ook hoger komt in Google.

Voor de rest staat er wel redelijke informatie op die x-ite.nl-site.

Links werkt het snelste. Meta-tags helpt geen bal (in ieder geval geen zoekwoorden), een beschrijving in Meta verwerken is wel goed.

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Verwijderd

Bedankt voor de info voor zover.
Is er ook een mogelijkheid om je forum te laten indexeren?
en zo ja, hoe doe je dat?
Ik mag aannemen dat www.hoornfive.nl/forum/default.asp niet ge-add kan woorden in google, omdat je hier in moet loggen, voordat je de content ziet?

• Sequence

Sequence

Online marketing

WHiZZi schreef op zondag 11 juni 2006 @ 22:30:
Toch jammer dat je x-ite-pagina een Pagerank van 0 heeft ;)

Het beste wat je kan doen is zorgen dat je links krijgt op grote pagina's (bijv startpagina). Pagina's met een hoge Pagerank die linken naar jou site zorgen dat je site ook hoger komt in Google.

Voor de rest staat er wel redelijke informatie op die x-ite.nl-site.

Links werkt het snelste. Meta-tags helpt geen bal (in ieder geval geen zoekwoorden), een beschrijving in Meta verwerken is wel goed.
de pagina bestaat nog niet zo lang, dus heb nog geen Google Dance meegemaakt..
ik hoop toch wel een beetje PR te hebben gescoord eigenlijk, maar we wachten af :)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2006 @ 02:44:
Bedankt voor de info voor zover.
Is er ook een mogelijkheid om je forum te laten indexeren?
en zo ja, hoe doe je dat?
Ik mag aannemen dat www.hoornfive.nl/forum/default.asp niet ge-add kan woorden in google, omdat je hier in moet loggen, voordat je de content ziet?
Google heeft geen universeel wachtwoord voor ieder login formuliertje. Dus nee, Google zal je gesloten forum niet indexeren ;).

Nadat je je forum open hebt gezet moet je gewoon rustig afwachten. Een forum is ook maar een gewone webpagina, Google komt vanzelf wel langs.

🌞🍃

Verwijderd

Top, bedankt voor de tip.
Ik heb inmiddels de link veranderd, mijn forum staat nu op www.hoornfive.nl/forum en is inderdaad open gezet.
Ik hoop dat Google snel langskomt en dat er wat meer members komen toestromen ;)

Greetz atjepatatje
Pagina: 1