HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
kleine schopje...
Weet niemand het?

Sorry voor het ongeduldig schoppen
Weet niemand het?
Sorry voor het ongeduldig schoppen
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Ik heb wel een idee
Je hebt 64 mb in je doosje zitten, dat is een beetje weinig om alles te cachen waarschijnlijk. Daardoor gaat ie een gedeelte van je site vanuit zijn swap serveren en HD's zijn nu eenmaal langzamer dan Ram....
wat is je maxClients?
je Max- en MinSpareclients?
En verder is het koffiedik kijken met jou info tot nu toe..
Ojah, upgrade ff snel je kernel naar iets boven de 2.4.10(of was het 11??) want d'r zit een exploit in !
Hetzelfde geldt eigenlijk voor je PHP..ook upgraden...
Succes
Je hebt 64 mb in je doosje zitten, dat is een beetje weinig om alles te cachen waarschijnlijk. Daardoor gaat ie een gedeelte van je site vanuit zijn swap serveren en HD's zijn nu eenmaal langzamer dan Ram....
wat is je maxClients?
je Max- en MinSpareclients?
Ojah, upgrade ff snel je kernel naar iets boven de 2.4.10(of was het 11??) want d'r zit een exploit in !
Succes
Verwijderd
Juist, zou ik ook doen
Ga altijd voor performance & veiligheid, ipv een lange uptime 
Dat RAM is idd wel een beetje weinig, probeer eens up te graden naar 128 of 256 mb ram
Dat RAM is idd wel een beetje weinig, probeer eens up te graden naar 128 of 256 mb ram
dat wordt toch rebooten dusOp vrijdag 05 april 2002 13:50 schreef JMW het volgende:
Ik heb wel een idee
Succes
Ik kan helaas niet meer info geven. Ik zit @Work en niet thuis... ik kan niet remote inloggen...
Ik zal ook es upgraden met phpBB. Misschien dat dat ook scheelt.
dat heb ik ook dat het traag is, ook al heb je maar 1 user
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
Pagina: 1