Het zit zo:
Ik ben van de zolder naar een verdieping lage verhuisd. Ik heb chello, met een Terayon modem beneden in de meterkast. De Utp kabel liep naar zolder. Ik heb de kabel teruggetrokken en opnieuw getrokken naar de nieuwe kamer op de 1e verdieping. Daar weer aangesloten op mijn repotec routertje. In eerste instantie werkte het
Maar toen ik de kabel netjes weg ging werken werkte het ineens niet meer.
Ik heb em met een kabeltester getest, en draadje 8 deed niets meer.
Nieuwe kabel gekocht, en hieraan 2 stekkertjes geknepen. Tester erop... werken....
Ding ingeplugd in Terayon modem en andere kant in Router. Router opgestart....ik krijg geen IP....
Van router afgehaald, ondertussen nog 5x getest, maar kabel is goed.
Ik had nog een FreeSco bak
staan dus ik die eraan gegooid...
"Waiting for DHCP offer on eth1: " .... niets dus.
Op het terayon geval brand alleen de 'online' lampje constant groen.. Voor de rest geen actie..
CHello opgebeld... ben je eindelijk in het goede menu, vertellen ze dat het druk is, en wordt de verbinding verbroken...

Vlak na 22:00 uur kom ik er wel door heen..
Vrouwtje verteld dat de monteurs al weg zijn, maar ze noteerd de storing, en ik hoor zo snel mogelijk...
Maaruh... Heeft iemand een idee
Heb ik zelf wat fout gedaan
Of ligt de boel er gewoon uit
Ik ben van de zolder naar een verdieping lage verhuisd. Ik heb chello, met een Terayon modem beneden in de meterkast. De Utp kabel liep naar zolder. Ik heb de kabel teruggetrokken en opnieuw getrokken naar de nieuwe kamer op de 1e verdieping. Daar weer aangesloten op mijn repotec routertje. In eerste instantie werkte het
Nieuwe kabel gekocht, en hieraan 2 stekkertjes geknepen. Tester erop... werken....
Ding ingeplugd in Terayon modem en andere kant in Router. Router opgestart....ik krijg geen IP....
Van router afgehaald, ondertussen nog 5x getest, maar kabel is goed.
"Waiting for DHCP offer on eth1: " .... niets dus.
Op het terayon geval brand alleen de 'online' lampje constant groen.. Voor de rest geen actie..
CHello opgebeld... ben je eindelijk in het goede menu, vertellen ze dat het druk is, en wordt de verbinding verbroken...
Vlak na 22:00 uur kom ik er wel door heen..
Maaruh... Heeft iemand een idee
Heb ik zelf wat fout gedaan
Blender....