ICS doet NAT
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
Verwijderd
NAT is een methode om het internet te delen, en ICS maakt gebruik van de NAT methode.Op vrijdag 05 april 2002 08:41 schreef riesje het volgende:
wat is nu het verschil eigenlijk, ik ken eigenlijk alleen ICS en zie het woord NAT vaak voorbij komen.
Verwijderd
indeed.
NAT betekent (network adress translating) wat betekent dat als jij via je server die 2 ip adressen heeft naar buiten gaat, de server je interne ip verandert in zijn externe ip, kom er een pakketje terug, dan stuurt de server die weer door naar je interne ip.
NAT betekent (network adress translating) wat betekent dat als jij via je server die 2 ip adressen heeft naar buiten gaat, de server je interne ip verandert in zijn externe ip, kom er een pakketje terug, dan stuurt de server die weer door naar je interne ip.
wat kan ik allemaal met NAT dan vergeleken met ICS. waar stel je dat bijvoorbeeld in onder w2k of XPOp vrijdag 05 april 2002 08:43 schreef feeble het volgende:
[..]
NAT is een methode om het internet te delen, en ICS maakt gebruik van de NAT methode.
Is bijna volledig transparant... als je ICS insteld bij je netwerk kaart (tabje sharing bij netwerk properties) dan heb gebruik je NAT...Op vrijdag 05 april 2002 08:46 schreef riesje het volgende:
[..]
wat kan ik allemaal met NAT dan vergeleken met ICS. waar stel je dat bijvoorbeeld in onder w2k of XP
Verwijderd
Ik denk dat je de antwoorden niet helemaal begrepen hebt 
Nat is de techniek welke voor ICS gebruikt wordt. ICS betekend 'internet connection sharing' en dat doet windows door gebruik te maken van NAT (Network Adress Translating).
Oftewel zodra je ICS aanzet gebruik je NAT.
Nat is de techniek welke voor ICS gebruikt wordt. ICS betekend 'internet connection sharing' en dat doet windows door gebruik te maken van NAT (Network Adress Translating).
oke, dus als ze het over NAT hebben hebben ze het gewoon eigenlijk over ICS. toch ??Op vrijdag 05 april 2002 08:50 schreef hezik het volgende:
Ik denk dat je de antwoorden niet helemaal begrepen hebt
Ik reageer niet meer.... 
Ik wordt in dit draadje genegeerd en antwoord steeds goed en als 1e.
Ik wordt in dit draadje genegeerd en antwoord steeds goed en als 1e.
Nee, NAT is het protocol, ICS maakt er gebruik van op Microsoft systemen. Op een Linux machine zou het geen ICS hetenOp vrijdag 05 april 2002 08:51 schreef riesje het volgende:
oke, dus als ze het over NAT hebben hebben ze het gewoon eigenlijk over ICS. toch ??
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
nee, want je hoeft met NAT, niet persé het internet te delen, je kan het ook gebruiken om gewoon 2 netwerken te koppelenOp vrijdag 05 april 2002 08:51 schreef riesje het volgende:
[..]
oke, dus als ze het over NAT hebben hebben ze het gewoon eigenlijk over ICS. toch ??
hier een link wat NAT is @Howstuffworks.com
en hier wat ICS is @microsoft.com
@transparentpixel.com:
The major difference between NAT and ICS is that with NAT you can determine your own IP range. ICS is not as forgiving and your stuck with the address range 192.168.x.x with the server having x.1 of that schema. Sucks, doesn't it? If you want to learn more on NAT, visit IETF and look up RFC 1631.
Pagina: 1