Toon posts:

[JScript] Backspace knop disabelen

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een intranet pagina waar een x aantal databasen worden bewerkt. Nu heb ik mijn site uit ongeveer 15 frame's gemaakt, en er is 1 frame die wordt gebruikt als een navigatie tussen de verschillende frame's (lees: databasen).

Als ik nu in het frame "menu" iets aanklikt dan wordt die pagina gerefreshed en wordt die link van de knop op disabled gezet en licht de knop op zodat mensen kunnen zien dat ze in DIE database zitten. Tijdens het klikken worden ook het frame van de des betreffende database op het scherm getoond en er wordt meteen een check uitgevoerd of hij reeds is geladen, en zoniet dan wordt hij geladen.

Nu is het nadeel als mensen net zijn geswitched naar een andere database en ze drukken op de backspace knop, dan wordt alleen het frame "menu" op een pagina terug gezet, en dat levert dus verwarring op. Is er een functie om te zorgen dat de backspace nooit werkt, maar in de tekstvelden WEL. En is het mogelijk als je bijvoorbeeld de "ctrl + Backspace" drukt dat hij dan WEL een pagina terug gaat!

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Geen zinnige sluitmessage: kijk een in je posthistorie, we zijn hier niet de GTI_RI personal helpdesk..... vraag is veel vaker voorbij gekomen. Beschouw dit als een waarschuwing.

Dit topic is gesloten.