Toon posts:

MAC en PC samen op 1 router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kun je een MAC en een PC samen op 1 router zetten, zonder dat er nog andere aanpassingen nodig zijn?

Verwijderd

Het aansluiten kan gewoon zonder dat ze op elkaar zullen storen. Maar ik neem aan dat je iets anders bedoelt te vragen; nl of die mac en die PC dan met elkaar kunnen communiceren. En dat kan ook wel, alhoewel er voor sommige dingen wel aanpassingen gemaakt zullen moeten worden in de instellingen van e.e.a.

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Op vrijdag 05 april 2002 08:07 schreef hezik het volgende:
Het aansluiten kan gewoon zonder dat ze op elkaar zullen storen. Maar ik neem aan dat je iets anders bedoelt te vragen; nl of die mac en die PC dan met elkaar kunnen communiceren. En dat kan ook wel, alhoewel er voor sommige dingen wel aanpassingen gemaakt zullen moeten worden in de instellingen van e.e.a.
zover ik weet moet je daar een programma voor installeren. daar zijn 2 programma's voor
dave(goedkoop maar vaak heel traag)
pcmaclan(vrij prijzig maar werkt snel)

Verwijderd

zover ik weet moet je daar een programma voor installeren. daar zijn 2 programma's voor
dave(goedkoop maar vaak heel traag)
pcmaclan(vrij prijzig maar werkt snel)
Dat hangt er van af wat voor communicatie je wilt hebben. Als het om filesharing gaat kan het idd best eens zijn dat je daar 3rd party software voor nodig hebt..