Harddisk bijna dood?

Pagina: 1
Acties:

• MightyMauz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06-2024
Ik wilde wat vrije ruimte maken op mijn harddisk en dus ging ik maar ff wat spelletjes inpakken die ik toch ni meer speel. Maar nou geeft ie bij elk spel wat ik inpak fouten! Als ik het archieve test dan zitten er 1 of meerdere fouten in, ik heb winace 2.01 en winrar 3.0 beta 5 geprobeerd, dus dacht ik dat het daar niet aan kon liggen. En scandisk vindt geen errors op mijn harddisk.

Ik heb mijn harddisk in C en D verdeeld en C is FAT 32 en D NTFS compressed en bij allebei geeft ie de fouten.
Iemand een idee waar het aan ligt?

Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Haal eens een tooltje van de fabrikant van de schijf van het net waarmee je een diagnose kan laten uitvoeren. Dat kan je met zekerheid vertellen hoe de vlag er voor hangt.

Wanbeleid is ook beleid.

Verwijderd

Heb je overklokt? Het klinkt raar, maar soms wil een kleine verhoging van je core-voltage de boel verhelpen. Dat heb ik nl. gehad.

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
vind het wel vaag, maar ik denk niet dat je HD kapot gaat, zelfde probleem hier ook wel eens :(

• MightyMauz
Ik heb alleen een keer proberen over te klokken met dat software progje CPUFSB ofzoiets. Dus geen corevoltage (da kan trouwens ni eens met K7S5A)
En ik heb al 10 keer proberen in te pakken en allemaal mislukt, dus het is niet 1 keer.

Dat diagnoseprogje ga ik eens proberen zodra ik thuis ben.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

heb je gewoon scandisk gedaan of een surface scan?

• MightyMauz
Gewone en surface scan

Pagina: 1