• MaNdM
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

MaNdM

1000-dingen-doekje

Topicstarter
owk mensen, geloof het of niet maar er is meer tussen hemel en aarde (oud nieuws voor sommigen ik weet het :7) en dat weet ik omdat ik er letterlijk ervaringen mee heb.

het feit wil dat er helderziendheid in de familie zit bij mij en dat heeft zo zn leuke kanten zoals visioenen enzo, maar natuurlijk ook zo zn minder leuke kanten (denk aan geesten etc.)

nu bestaat er ook iets als "Lucide worden" en dat is heel kewl op zich, maar wat me dus wel leuk leek als iedereen die hier ook van gehoord heeft, meegemaakt heeft, of ook maar iets mbt speciale gaven, dat hij/zij dat even post...

meer info vind je HIER

To be determined...

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-01 21:22

almightyarjen

When does the hurting stop?

ff search gebruiken:

[topic=244291/1/25]

thank u... :P

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Wat is nu de bedoeling van je startpost? Eerst vertel je ons dat er meer is tussen hemel en aarde (ik vraag me af: meer dan wat?), zonder enig argument. En vervolgens kom je met lucide dromen aanzetten, wat totaal geen speciale gave is. Op elke site over lucide dromen kan je vinden dat iedereen dat kan, als je maar genoeg doorzet. Er is ook niets spiritueels oid aan lucide dromen, het is simpel bewust worden in je dromen, niets meer niets minder. Lucide dromen is dus _niet_ bovennatuurlijk.