Toon posts:

MULTI PC 6 maanden garantie ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb net een nieuwe GF3 TI500 deluxe kaart binnen gehad van Multi PC.
Zie op de factuur dat ze maar 6 maanden garantie geven op nieuwe hardware ipv een jaar.
Mag dat zomaar?
Het is toch altijd minimaal 1 jaar?
hoorde laatst zelfs 2 jaar?
Mogen ze dit zomaar doen?

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 17:42

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op vrijdag 05 april 2002 02:00 schreef bertbal het volgende:
Heb net een nieuwe GF3 TI500 deluxe kaart binnen gehad van Multi PC.
Zie op de factuur dat ze maar 6 maanden garantie geven op nieuwe hardware ipv een jaar.
Mag dat zomaar?
Het is toch altijd minimaal 1 jaar?
hoorde laatst zelfs 2 jaar?
Mogen ze dit zomaar doen?
je hebt 2 vershcillende soorten garantie... bedrijfsgarantie en fabrieksgarantie..

fabriek is meestal 2 jaar of zelfs levenslang voor bijv kingston geheugen.. maar bij bedrijfsgarantie is het geloof ik minimaal 1 jaar maar weet dat ook niet zeker

blup

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op vrijdag 05 april 2002 02:04 schreef eendje het volgende:

[..]

je hebt 2 vershcillende soorten garantie... bedrijfsgarantie en fabrieksgarantie..

fabriek is meestal 2 jaar of zelfs levenslang voor bijv kingston geheugen.. maar bij bedrijfsgarantie is het geloof ik minimaal 1 jaar maar weet dat ook niet zeker
Jep, dus bij winkels zouden ze je minimaal een jaar garantie moeten geven, dus ook bij Multi-PC. Het was trouwens ook wel eerder bekend dat ze maar een half jaar garantie geven, zie de Shop Survey van deze zaak.

Verwijderd

Als je bij mij iets koopt heb je garantie tot de voordeur :D

Even serieus, ik weet niet of er een minimum limiet is vastgelegd in de wet (advokaten in de zaal?).
Er is wel zoiets als 'redelijke verwachting', maar jouw leverancier kan je daarvoor doorverwijzen naar de fabrikant.