In begin bij portal naar beneden, en als je heuvel af bent aan de linkerkant (heuvel op kijkend )Op vrijdag 05 april 2002 02:01 schreef BzrK het volgende:
hoe?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
ga in level1 van SS2 ook es rondlopen, vind je neergestort treintje met hun erin.
Ik weet niet zeker of je de woestijn in moet, tis wel cool!
Ok, SS is 1 jaar oud, maar in de shop heb ik em voor 15,-
Dus.....
BTW, cones hebben wel gevoel voor drama!
Serious Sam rulez!! die *gigantische* levels
mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider
Verwijderd
Er zitten in sam I & II een paar echte leuke easter eggs waar je ook iets voor moet doen. Vast op i-net te vinden.
om een paar kan je echt dubbel liggen(die droge sam humor
nog niet gezien, zal es proberen..Op vrijdag 05 april 2002 11:59 schreef KaAzKoP het volgende:
die telefooncel aan het begin bij ss2 is cool.
khad wel een pic gezien
(waar trouwens ook weer kereltjes met van die grote hoofden uit de begraafplaatsen komen als je ze opent)
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Verwijderd
dan kun je met jezelf bellen in de toekomst, en dan dus een paar levels later met jezelf bellen in het verleden
zoiets van, Hi who's there?, it's Sam, that's impossible, sam I am
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
bedoel je nou die 'midnight secret'?Op vrijdag 05 april 2002 23:21 schreef Caspian het volgende:
man, die had ik in 5 minuten toen ik het spel voor het eerst spelen, met die SoF sterf-scene
en zo ja, kun je dan even melden hoe dat werkt
want ik ben er vast 10 keer overheen gelopen maar
kon het niet vinden, die secret was enabled, en dan
disabled na een tijdje
Verwijderd
Op vrijdag 05 april 2002 23:29 schreef Schaapje_BlaaT het volgende:
[..]
bedoel je nou die 'midnight secret'?
en zo ja, kun je dan even melden hoe dat werkt
want ik ben er vast 10 keer overheen gelopen maar
kon het niet vinden, die secret was enabled, en dan
disabled na een tijdje
haha ik had em niet meteen door maar hij is idd erg leuk!Op vrijdag 05 april 2002 11:59 schreef KaAzKoP het volgende:
die telefooncel aan het begin bij ss2 is cool.
steek onder water naar duke nukem 4ever
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd