media hosten

Pagina: 1
Acties:

• Alpha_Mouse
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02-2022
hoi,

Ik had een vraag aan de mensen die me kunnen helpen met het volgende.

Ik run een website, allemaal heel leuk een aardig. Op die website bied ik backups aan. Maar goed die backups die zijn zeer gevraagt en ik heb moeite om ze online te houden want op pubs zetten heeft geen zin (dan worden ze na verloop van tijd gedeelt) en acounts aan maken op multimania, lycos werkt ook niet. want als ze door hebben dat die webspace gebruikt word als een harddrive.. daar worden ze ook niet echt happy van :P

nu dus mijn vraag: heeft iemand een idee waar ik en media host vandaan kan halen? (gratis :))

bijvoorbaat dank

The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
goed jij vraagt dus aan ons waar kan ik illegale software/films hosten voor niks...

nou ik denk dus nergens.

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:38

Crazy D

I think we should take a look.

Nope, nergens. Waarom denk je dat 99% van de links (in het "backup" genre) die je op het net vindt dood zijn?
Vind iemand die een eigen ftp server wil draaien met een fatsoenlijke verbinding... (zo draait mijn Pink Floyd bootleg site al dik 2 jaar, met ong. 20Gb aan live mp3's).

Exact expert nodig?