Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Ziet er wel leuk uit
Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity
Vind het een beetje vloekende en gillende advertentie kwa kleur en layout.
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Leuk, maar je zult wel met een slaapzak voor de deur moeten gaan liggen wil je er eentje mee naar huis kunnen nemen
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
vloekende reclame ja, dat zeker pffff moet je ook niet te lang naar kijken hoor 
dat zal idd slaapzakken en tentjes werk worden als mensen die willen hebben, kan misschien best gezellig worden dan
dat zal idd slaapzakken en tentjes werk worden als mensen die willen hebben, kan misschien best gezellig worden dan
To be determined...
Zoals gewoonlijk voor een hele hoop mensen een perfecte pc. Al denken sommige "tweakers" nog steeds dat ze voor t zelfde geld een veel beter systeem kunnen samenstellen..
Verwijderd
hoeveel kost ie dan? over de grafische kaart ben ik trouwens niet echt te sprekenOp vrijdag 05 april 2002 03:11 schreef Speedy_J het volgende:
Zoals gewoonlijk voor een hele hoop mensen een perfecte pc. Al denken sommige "tweakers" nog steeds dat ze voor t zelfde geld een veel beter systeem kunnen samenstellen..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()