Toon posts:

Ethnic Cleansing, The Game :r

Pagina: 1
Acties:
  • 306 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een paar idioten hebben een racistische spel uitgebracht, zie http://www.resistance.com/ethniccleansing/index.htm

Het spel is simpel opgezet (zie filmpje). Je moet zogenaamd de blanke ras verdedigen en zwarten en joden doden. Moet je ff de reviews lezen, ik :r op zulke mensen

Iemand de mogelijkheid gekregen om het spel te spelen? En dan is er nog zo'n :r warezgroup named Justiso die het spel gaat uitbrengen |:(

Anyway, ik probeer hem nu te krijgen, alleen om te kijken wat voor shit ze gemaakt hebben. Echt afschuwelijk
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
² ²             JUSTiSO Proudly Presents                 ² ²            
Û Û                                              Û Û
Û Û                Ethnic Cleansing                 Û Û
ßßÛÛßßßßßß ßß  ß                            ß  ßß ßßßßßßÛÛßß
   ßÛÜ                                           ÜÛß
ÜßßÜ ÛÝ                                          ÞÛ ÜßßÜ
  Üß ÞÛ  Supplier: JUSTiSO TEAM  Release Date: 04/03/02     Û  ßÜ
Üß  Ü Û  Cracker:  N/A          Program Type: Game        Û Ü  ßÜ
ßÜÜßÛ Û  Packager: JUSTiSO TEAM  OS: Win 9x/ME/2000/XP        Û ÛßÜÜß
 Ü  ² ²  Protection: None        No. Files:    CD 1: 09 x 15MB  ² ²  Ü
ßÛß ± ±                                          ± ± ßÛß
    ± ±                                          ± ±
    ° ° ßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßß ° °
    ° °  ßßß   ß             GAME INFO              ß    ßßß  ° °
  ÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜ

The Race War has begun. Your skin is your uniform in this battle for the
   survival of your kind. The White Race depends on you to secure its
   existence. Your peoples enemies surround you in a sea of decay and filth
   that they have brought to your once clean and White nation.

Not one of their numbers shall be spared........

Additonal information may be found at:
             http://www.resistance.com/ethniccleansing/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:18

DizzyWeb

Ondertiteld

Ik denk niet eens dat je een dergelijk spel uit *mag* brengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb er een tijdje geleden al op onze site over bericht... maar toen heb ik er bewust geen links bij gezet!

ik ben echt geen moraalridder en ik schiet maar wat graag duiters dood in RtCW ofzo ... maar dit is wel ziek... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Ach, Hitman is ook gewoon Pim Fortuyn :D En als je alle badguys in dat spel zwarte skins geeft, tada :P
Mensen doodrijden in GTA is heel normaal, maar als je onderscheid maakt tussen witte, zwarte en groene mannetjes dan is het hek van de dam. :?

Kom op kiddo's, stel je niet zo aan. Na Hooligans - Storm Over Europe was er een nieuw, choquerend spel nodig. Welnu, het is er. Is dat een goede zaak? Nee. Maar de gamesindrustrie bestaat niet alleen uit Mario en blije kleurtjes. Was het maar zo. Ik slacht elke dag ook minstens 200 man af op mijn PC. Wil je dan nog wat aandacht, moet je met iets aparts komen nietwaar?

Nou... wat een gezemel weer op deze avond.
Je moest trouwens eens weten: er zijn honderden sites waar je nazimerchanise kan kopen. Er zijn zelfs honderden CD's met naziteksten. Waarom geen spel? Laat ze toch. Wij weten beter, toch?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Laatst online: 19-10 15:13
vind het triest dat justiso zich verlaagd tot het uitbrengen van zo'n titel :{

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Warezgroups zijn in principe - rationeel bezien - sowieso triest. Voor spellen moet je betalen. Dus wat boeit het.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
release groups vinden ook dat je spellen moet kopen, en dat vind ik ook, alleen vind ik het wel fair als je het spel eerst uitprobeerd, de kick voor die groups is juist wie het snelst een titel kraakt en op het net zet, ze hebben eigenlijk helemaal niet de intentie om het ook massaal te gaan verspreiden, hier zijn de fxp boards voornamelijk verantwoordelijk voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 05 april 2002 01:47 schreef Captain Pervert het volgende:
Ach, Hitman is ook gewoon Pim Fortuyn :D En als je alle badguys in dat spel zwarte skins geeft, tada :P
Mensen doodrijden in GTA is heel normaal, maar als je onderscheid maakt tussen witte, zwarte en groene mannetjes dan is het hek van de dam. :?

Kom op kiddo's, stel je niet zo aan. Na Hooligans - Storm Over Europe was er een nieuw, choquerend spel nodig. Welnu, het is er. Is dat een goede zaak? Nee. Maar de gamesindrustrie bestaat niet alleen uit Mario en blije kleurtjes. Was het maar zo. Ik slacht elke dag ook minstens 200 man af op mijn PC. Wil je dan nog wat aandacht, moet je met iets aparts komen nietwaar?

Nou... wat een gezemel weer op deze avond.
Je moest trouwens eens weten: er zijn honderden sites waar je nazimerchanise kan kopen. Er zijn zelfs honderden CD's met naziteksten. Waarom geen spel? Laat ze toch. Wij weten beter, toch?
Ik ben het niet met je eens. Kijk, spellen zoals RTCW en GTA3 of Carmageddon 2 zijn nog wel normaal, maar het enige doel van dit spel is: Racisme! Lees ff de reviews op de site, het is geen normaal spel. Als het een normaal spel was, zou het uitgebreid aandacht krijgen op gamesites. Het is gewoon iets dat binnen een paar weken in elkaar geknutseld is. En dat er niets staat op isonews over de release zegt al genoeg, ze nemen het nog niet eens serieus. Ik ga nu slapen, morgen burn ik het wel op een cd'tje om te kijken wat voor klote spel ze gemaakt hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Op vrijdag 05 april 2002 01:57 schreef Bamibal het volgende:
release groups vinden ook dat je spellen moet kopen, en dat vind ik ook, alleen vind ik het wel fair als je het spel eerst uitprobeerd, de kick voor die groups is juist wie het snelst een titel kraakt en op het net zet, ze hebben eigenlijk helemaal niet de intentie om het ook massaal te gaan verspreiden, hier zijn de fxp boards voornamelijk verantwoordelijk voor.
De disclaimer 'koop dit spel, de makers verdienen het' in de .nfo is alleen maar om zich in te dekken. Dat er op isonews nu shopcarts achter elke release staat is niets meer dan huichelarij. Laten we eerlijk zijn, jij en ik weten allebei dat 99% van de mensen die een ISO hebben, het spel zelf nevernooit gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Op vrijdag 05 april 2002 02:10 schreef Cyberboy het volgende:
morgen burn ik het wel op een cd'tje om te kijken wat voor klote spel ze gemaakt hebben :P
Op een CD/RW mag ik hopen eh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 05 april 2002 02:17 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

De disclaimer 'koop dit spel, de makers verdienen het' in de .nfo is alleen maar om zich in te dekken. Dat er op isonews nu shopcarts achter elke release staat is niets meer dan huichelarij. Laten we eerlijk zijn, jij en ik weten allebei dat 99% van de mensen die een ISO hebben, het spel zelf nevernooit gaan kopen.
Ja dat merkte ik eergisteren bij een vriend ook dat er een prijs staat en daarachter een shopcar. Als je erop klikt, komt gewoon het .nfo file tevoorschijn :D
Op vrijdag 05 april 2002 02:18 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

Op een CD/RW mag ik hopen eh :)
Eerst proberen op een cdrw, en als ie achteraf toch leuk blijkt te zijn kopieeren op een cdr >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
Op vrijdag 05 april 2002 02:17 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

ik koop mijn games iig wel, en ik ken ook zat andere mensen die gewoon games kopen (en ook de isos downen). dus die 99% zal best meevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 05 april 2002 01:47 schreef Captain Pervert het volgende:
Zodra je mensen door hun huidskleur/ras/geloof etc. anders gaat behandelen heet het discriminatie, en dat gebeurd in dit spel ook.

Aan de ene kant snap ik de ophef, maar het is maar een spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10 23:04

Paniohitus

Paniohitus

Op vrijdag 05 april 2002 02:25 schreef Bamibal het volgende:

[..]

ik koop mijn games iig wel, en ik ken ook zat andere mensen die gewoon games kopen (en ook de isos downen). dus die 99% zal best meevallen
Jij kent een paar mensen..., ik denk dat die 99% dus niet meevalt, mwha, misschien 98% Ze zeggen dat Europa nog minder erg is als andere landen als het gaat om warez gebied...

En ik koop een spel echt alleen als het superlang leukblijft... Ik heb Jedi II gedownload, vond het 2 uur leuk, en toen weer delete..., dat soort spellen verdienen het niet om gekocht te worden.

Maar spellen als Dark Earth, Delta force lw (vond ik erg leuk), Red Alert, etc. zijn het waard om te kopen, doordat ik er zeker maanden mee speelden... Maar tegenwoordig is het een paar dagen en dan is het weer delete/enter...

Het enigste spel dat ik dan tegengekomen ben om echt te kopen was dan Black and White (gelukkig niet gedaan), en Dungeon Siege... , maarja, ik zit nu weer erg krap bij kas, misschien iets later dan kopen...

Ik speel vooral online RPG's, nu weer Ragnarok..., erg lang speelbaar :D

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja joh .. post gewoon een .nfo. Wat kan jou het schelen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
die nfo's zijn toch niet illegaal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 05 april 2002 01:42 schreef nlchandler het volgende:

ik ben echt geen moraalridder en ik schiet maar wat graag duiters dood in RtCW ofzo ... maar dit is wel ziek... :r
Dus duitsers dood schieten mag wel, en dat doe je ook maar al te graag...

maar negers en joden doodschieten is moreel niet verantwoord volgens jou :?

Moet je nou eens goed lezen wat je zelf zegt man...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
Op vrijdag 05 april 2002 11:36 schreef Headbanger het volgende:

[..]

het gaat ook om de titel van het spel, en welke gasten hiervoor verantwoordelijk zijn (zware nazis), ook de muziek is zwaar anti buitenlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij had een soundtrack van 2-pac verwacht :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
Op vrijdag 05 april 2002 11:43 schreef Headbanger het volgende:
Jij had een soundtrack van 2-pac verwacht :?
jij trekt een vergelijking tussen rtcw en deze game
imho zwaar onterecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
iemand de game al gevonden? lijkt wel of ie genuked is ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-10 15:51

[..]

Correctie, geen duitsers neerraggen, maar NAZI's. En dat waren zelf niet zulke lievertjes hoor... alle nazi's verdienden het om afgeknald te worden. Dat heeft niks met rascisme te maken.

Joden en zwarten hebben niks fout gedaan... en toch moeten ze worden afgeknald. Dat is WEL rasisme.

MAW: Dit spel is wel racistisch, en rtcw niet, ook omdat we met hun in oorlog zijn geweest... anders is OFP ook rasistish tov russen bijvoordbeeld.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een correctie : Die mannetjes die dat kasteel bewaken dus niet die mannetjes in die zwarte pakken waren NORMALE soldaten die ook nie om die oorlog hebben gevraagd dat was gewoon het reguliere leger.... De meeste duitse soldaten waren gewoon soldaten in dienst van hun land, dat hun land koos voor oorlog is een andere zaak...
De mannetjes in de zwarte pakken daar in tegen zijn de ss'ers en dat waren wel leden van de partij......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Laatst online: 23-10 15:51
Op vrijdag 05 april 2002 12:05 schreef Upperscore het volgende:
Nog een correctie : Die mannetjes die dat kasteel bewaken dus niet die mannetjes in die zwarte pakken waren NORMALE soldaten die ook nie om die oorlog hebben gevraagd dat was gewoon het reguliere leger.... De meeste duitse soldaten waren gewoon soldaten in dienst van hun land, dat hun land koos voor oorlog is een andere zaak...
De mannetjes in de zwarte pakken daar in tegen zijn de ss'ers en dat waren wel leden van de partij......
Dus het was hun beroep neergeknald te worden :P . Je bent wel erg ongelukkig als je op bewaking moet gaan staan in een kasteel in een FPS :P

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehehe of niet want je hoefde nie in da verdomt koude, ranzige Rusland rond te sjouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja als je een WO2 game speelt als een Duitser die Joden moet vermoorden hoor je ook niemand klagen (RTCW).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 05 april 2002 12:13 schreef Gordijnstok het volgende:
Tja als je een WO2 game speelt als een Duitser die Joden moet vermoorden hoor je ook niemand klagen (RTCW).
Uhh ?? wa ??

Ken je zo'n spel dan ? Ben jij dan 1 of andere kamp baas ofzo ?? Lijkt me niet he....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het dus goed begrijp mogen er wel games uitgebracht worden tegen de nazies, maar niet voor de nazies want dat is discriminatie?

volgens mij is het net andersom.

De nazies waren geen lieverdjes, feit, maar die negers die je in dit spel dood schiet zijn ghetto negers tot de tand bewapend... Zijn ook geen lieverdjes of wel?
Mafiabendes uitmoorden mag wel in games, ghetto-bendes niet? Omdat het negers zijn?

WAKE UP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dit spel dus ECHT TE VER GAAN!!!

Zeker als je weet dat het gemaakt is door een stel achterlijke Neo-nazi's. :r

Dit is geen spel meer dit is propaganda voor het fascisme waar we dachten mee te hebben afgerekend.

Dit zal ook de enige aandacht zijn die ik aan dit "spel" besteed.

Geen enkel bitje ervan zal op mijn harde schijf zijn plaats vinden.

En als jullie enig ethisch gevoel hebben dan download je deze rommel dus ook niet :(

Geef Fascisme geen kans!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
waar slaat dat nou weer op |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:53
Phat >:) >:) >:)
Ga dit spel wel 'kopen' als het uit is, mits het een beetje degelijk in elkaar geflanst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udenjpg
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Zucht, spellen als RTWC gaan over een oorlog. De doelstelling van zo'n spel is niet het feit dat je Duitsers of Engelsen moet afknallen maar het feit dat je vijanden moet afknallen. Een spel als dit is gebaseerd op het geloof dat jouw ras superieur is aan andere rassen. Een subtiel maar groot verschil.

ps. Het eerste spel waarbij je als Nazi Joden mag afknallen moet ik nog vrij in de winkel zien staan.

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Op vrijdag 05 april 2002 12:46 schreef Schuey het volgende:
Phat >:) >:) >:)
Ga dit spel wel 'kopen' als het uit is, mits het een beetje degelijk in elkaar geflanst is.
Jij bent (hopelijk) Zo'n gozer die niet de draad leest voor dat ie blaat..

Of valt dit onder vrijdag-middag-meligheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op vrijdag 05 april 2002 12:26 schreef Headbanger het volgende:
Als ik het dus goed begrijp mogen er wel games uitgebracht worden tegen de nazies, maar niet voor de nazies want dat is discriminatie?

volgens mij is het net andersom.

De nazies waren geen lieverdjes, feit, maar die negers die je in dit spel dood schiet zijn ghetto negers tot de tand bewapend... Zijn ook geen lieverdjes of wel?
Mafiabendes uitmoorden mag wel in games, ghetto-bendes niet? Omdat het negers zijn?

WAKE UP
Op vrijdag 05 april 2002 12:57 schreef udenjpg het volgende:

[..]

Zucht, spellen als RTWC gaan over een oorlog. De doelstelling van zo'n spel is niet het feit dat je Duitsers of Engelsen moet afknallen maar het feit dat je vijanden moet afknallen. Een spel als dit is gebaseerd op het geloof dat jouw ras superieur is aan andere rassen. Een subtiel maar groot verschil.
zo denk ik er precies over.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Op vrijdag 05 april 2002 12:58 schreef DeX het volgende:

[..]

Jij bent (hopelijk) Zo'n gozer die niet de draad leest voor dat ie blaat..

Of valt dit onder vrijdag-middag-meligheid
neuh, had geen zin om de draad te gaan lezen-> zat op school weet je en dan heppie niet zoveel tijd en had mijn schoolonderzoek bio zelfs al afgeraffeld >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:20

Basszje

Reisvaap!]

Op vrijdag 05 april 2002 14:37 schreef Schuey het volgende:

[..]

neuh, had geen zin om de draad te gaan lezen-> zat op school weet je en dan heppie niet zoveel tijd en had mijn schoolonderzoek bio zelfs al afgeraffeld >:)
Je bent wel 'tha bomb' he :?

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Laatst online: 24-10 10:49
Op vrijdag 05 april 2002 12:14 schreef Upperscore het volgende:
[..]
Uhh ?? wa ??

Ken je zo'n spel dan ? Ben jij dan 1 of andere kamp baas ofzo ?? Lijkt me niet he....
:X
|:(
Ja, maar daar hoor je niemand letterlijk ouwe hoeren over "the white race"...... |:(

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Op vrijdag 05 april 2002 14:47 schreef Basszje het volgende:

[..]

Je bent wel 'tha bomb' he :?
uhm....nee.....niet echt.
mgoed, vrijdagmiddag meligheid zal ik maar zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik doe niet aan racisme dus dit hoef ik egt niet
(waarschijnlijk tog een baggerspel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flashback:

[topic=417832/1/25]

;)

Vind het ook een ziek initiatief, graphics zien er ook niet zo lekker uit, dus ik laat hem lekker links liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf me verbazen dat er mensen zijn die dit serieus kunnen verzinnen. Als je die beschrijving al leest, dat is bijna lachwekkend. "your skin is your uniform" etc :D
Onbegrijpelijk dat er nog mensen zijn die anderen beoordelen op hun huidskleur, hoe haal je het werkelijk in hoofd? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
nou...dat is toch helemaal niet moeilijk om zoiets te bedenken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Op vrijdag 05 april 2002 15:08 schreef Trashbash het volgende:
Ik blijf me verbazen dat er mensen zijn die dit serieus kunnen verzinnen. Als je die beschrijving al leest, dat is bijna lachwekkend. "your skin is your uniform" etc :D
Onbegrijpelijk dat er nog mensen zijn die anderen beoordelen op hun huidskleur, hoe haal je het werkelijk in hoofd? :?
Een hele vreemde kronkel in hun hersennen...

Haal de huid van iedere mens weg en kijk wat er overblijft... allemaal precies het zelfde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splasher
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-01-2012

Splasher

Met nieuw icon.

[..]

Ik ben het helemaal met je eens, je mag alles neerschieten maar als je namen en soorten gaat noemen dan heb je het gedaan... :? ik snap het niet meer :? jullie wel :?

edit:

Je kan het toch ook met RA2 vergelijken het vs (blauw) tegen de soviet (rood) en zo zijn bijna alle games toch gebaseerd. :?

I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spreekt het je aan dan speel je het spel, spreekt het je nie aan dan doe je het nie :)

Ga er aandacht aan geven en dan hebben ze hun zin, laat het gewoon links liggen.

Even voor de duidelijkheid: Spel is nix voor mij hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:05

Bloodclot

Jawier!

http://www.resistance.com/ethniccleansing/promos.htm

filmpjes.

Het wordt echt een super lage B-spel qua graphics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
ff tjekke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:20

Basszje

Reisvaap!]

Op vrijdag 05 april 2002 15:16 schreef White Dust het volgende:

[..]
Haal de huid van iedere mens weg en kijk wat er overblijft... allemaal precies het zelfde...
Een hoop losse onderdelen :P

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
jezus wat een bout spel, brakke gfx omg :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splasher

Splasher

Met nieuw icon.

Op vrijdag 05 april 2002 15:48 schreef Bloodclot het volgende:
http://www.resistance.com/ethniccleansing/promos.htm

filmpjes.

Het wordt echt een super lage B-spel qua graphics
HAHAHA, je ziet het verschil niet eens waar je op staat te schiet, het is gewoon pixel/dot schieten :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cereal
  • Laatst online: 23-10 20:50
:r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 18:39

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op vrijdag 05 april 2002 15:58 schreef Schuey het volgende:
jezus wat een bout spel, brakke gfx omg :r :r
Ja wat dacht je dan? Dat er een maatschappij was die hier zich hier met een high budget aan ging wagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Op vrijdag 05 april 2002 16:01 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Ja wat dacht je dan? Dat er een maatschappij was die hier zich hier met een high budget aan ging wagen?
gewoon een paar gekken die maar niet door hun dikke schedel kunnen krijgen dat er meer dan blank is :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Op vrijdag 05 april 2002 16:03 schreef White Dust het volgende:

[..]

gewoon een paar gekken die maar niet door hun dikke schedel kunnen krijgen dat er meer dan blank is :z
Precies, vanwaar dan zo'n ophef.
Op vrijdag 05 april 2002 12:30 schreef (roh)violator het volgende:
Ik vind dit spel dus ECHT TE VER GAAN!!!

Zeker als je weet dat het gemaakt is door een stel achterlijke Neo-nazi's. :r

Dit is geen spel meer dit is propaganda voor het fascisme waar we dachten mee te hebben afgerekend.

Dit zal ook de enige aandacht zijn die ik aan dit "spel" besteed.

Geen enkel bitje ervan zal op mijn harde schijf zijn plaats vinden.

En als jullie enig ethisch gevoel hebben dan download je deze rommel dus ook niet :(

Geef Fascisme geen kans!!
Chill man 8-) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Op vrijdag 05 april 2002 16:07 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

Precies, vanwaar dan zo'n ophef.
Daar heb je zeker een punt, ik bedoel mensen proberen altijd hun grensen te verleggen, ook bij de pc games, zie maar naar Wolfenstein 3D, doom, carmegadon enz. persoonlijk vind ik weinig aan deze spellen maar ze waren toch grens verleggend en tijdens de launch van deze spellen was er ook ophef over, maar hoever kun je gaan, is een spel over racisme niet iets te ver... of je zou beide kanten kunnen selecteren (wat ik niet zie zitten bij dit spel), bv dat je als donkere een paar blanken overhoop knalt (er bestaan voor hun ook een soor kkk... kweet zo niet meer hoe die heet).
Ik zelf zou nooit zo'n spel kopen alleen maar om dat er racisme in zit (goed ik ben ook niet zo'n shooter fan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 18:39

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op vrijdag 05 april 2002 16:03 schreef White Dust het volgende:
Uiteraard ;) Dat snap ik ook wel hoor.

Ik kan er zelf alleen weinig anders tegen doen dan negeren denk ik dus dat doe ik dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Laatst online: 10-10 01:03
"Het is maar een spelletje...."

weliswaar een fout spelletje, maar geen reden om er al teveel ophef over te maken.

IMHO verschilt het weinig met andere moordspellen..
Die kids in Amerika halen daar ook al genoeg inspiratie uit om hun halve school uit te moorden.

Triest maar waar...

Anyway, ik trek me nooit zoveel aan van spelletjes of films; zolang je het verschil met de werkelijkheid maar ziet (wat me niet zo moeilijk lijkt) is er niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:12
kent iemand nog postal >:)

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 13:01
lijkt me wel leuk spel, ipv de "gekleurden" afschieten, je eigen "maten" wasten >:)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Laatst online: 10-10 01:03
Op vrijdag 05 april 2002 16:43 schreef AwesomE het volgende:
lijkt me wel leuk spel, ipv de "gekleurden" afschieten, je eigen "maten" wasten >:)
wit is geen kleur ;)

(zwart trouwens ook niet --> kleurlingen :? --> |:()

geel wel weer daarentegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Ik snap het eigenlijk niet zo. Tuurlijk is het een spel met een verwerpelijk concept, maar denk eens na!

Zoals ik al eerder meldde, zijn er honderden sites waar je nazimerchandise kan bestellen. Nazivlaggen bijvoorbeeld. Ook kun je daar al jaren aan CD's komen met racistische teksten, vaak metal troep. En nu circuleert in de naziscene een racistisch spel. What's the fucking problem? Jarenlang hoor je niets over die lui en nu ze een spel maken, voelen wij gamenerds ons op de pik getrapt.

Kom op zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, want door dat stelletje maloten, krijgen wij een verdomd slechte naam! en dan wordt er nog vaker de schuld van moordzaken in de gamesindustrtie gezocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 05 april 2002 16:47 schreef Captain Pervert het volgende:
Ik snap het eigenlijk niet zo. Tuurlijk is het een spel met een verwerpelijk concept, maar denk eens na!

Zoals ik al eerder meldde, zijn er honderden sites waar je nazimerchandise kan bestellen. Nazivlaggen bijvoorbeeld. Ook kun je daar al jaren aan CD's komen met racistische teksten, vaak metal troep. En nu circuleert in de naziscene een racistisch spel. What's the fucking problem? Jarenlang hoor je niets over die lui en nu ze een spel maken, voelen wij gamenerds ons op de pik getrapt.

Kom op zeg.
Het verschil is volgens mij duidelijk: dit is uniek. Er is nog nooit een spel uitgebracht waarbij er opzettelijk racistisch werd gehandeld, en dat wordt gewoon 100% door de makers gezien als de doel van het spel. Cd's en andere shit trekken niet zo snel de aandacht als een spel. Het is gewoon ziek dat sommige mensen hier werk van hebben gemaakt. Tuurlijk weet iedereen dat zoiets kan gebeuren en dat er nog veel neo-nazi's bestaan maar dat dan nog een warezgroup het spel serieus neemt en uit gaat brengen :X

Anyway, ff fikken en ik zal mijn ervaring vertellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 05 april 2002 08:36 schreef HlpDsK het volgende:
Dat was dus om te bewijzen dat een warezgroup het spel heeft uitgebracht. Staat niets illegaals/fouts in of zie ik het verkeerd :?

Het is overigens maar een klein stukje van het .nfo, want op de andere helft staan waarschijnlijk wel dingen die fout zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
Voor zo'n spel doe ik geen eens moeite om het te downloaden, de graphics zijn bagger, dus als ik een fps wil spelen pak ik wel wat anders. Bovendien :r racisten. Die lui zijn dus echt triest. |:(

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 05 april 2002 08:36 schreef HlpDsK het volgende:
:? Lekker belangrijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hier ff wat verse in-game screenies :( :P:
Sorry voor de lay-out verneuking ;(

Main Menu:
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2750983538

Information Menu:
<font color = red>[Deze hoeft van mij niet ... dom racistisch geblaat - IceStorm]</font>

Hier begint het spel, zielige poster ;( :(:
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2678038189

Op straat:
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2246111778

Ach, een paar simpele bugs. Er komt een patch aan >:):
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2353255103

Echt een brakke spel dus, deugt van geen kanten |:(

Btw, ik heb het niet gedownload om het gewoon te spelen maar ik wou ff kijken wat voor brakke spel ze in elkaar hadden geknutseld. Meteen weggegooid en mijn cdrw is nu weer leeg :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wacko
  • Laatst online: 26-10 15:14
Is niet eens de moeite waard om te spelen, zelfs als ik dat zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Op vrijdag 05 april 2002 18:39 schreef Cyberboy het volgende:
En wanneer komt het vervolg "death to the racist"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splasher

Splasher

Met nieuw icon.

Nu ik die ingame pics heb gezien hadden ze dit spel 7 jaar geleden uit moeten brengen, dan zou het er misschien nog redelijk uit zien :+ (en dan heb ik het alleen over de graphics)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-10 19:58
Op vrijdag 05 april 2002 18:45 schreef White Dust het volgende:

[..]

En wanneer komt het vervolg "death to the racist"
beetje, LOL :)
ik download em iig neit, en ik ga me der ook niet druk om maken
IMHO kan dit gewoon niet, maar je hebt van die idioten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boeiuh.. game is game, get over it :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
Ach man, wat kan dit nu voor kwaad, denk je dat het schade kan toebrengen aan mensen fzow?? Jongere kids spelen dit spel sowieso niet, as iemand dat leuk vind, laat ze lekker,

don't get met wrong, ik ben geen racsist fzow, maar ik denk niet dat zowiets kwaad kan

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Op zaterdag 06 april 2002 16:29 schreef Venkeroz het volgende:
Ach man, wat kan dit nu voor kwaad, denk je dat het schade kan toebrengen aan mensen fzow?? Jongere kids spelen dit spel sowieso niet, as iemand dat leuk vind, laat ze lekker,

don't get met wrong, ik ben geen racsist fzow, maar ik denk niet dat zowiets kwaad kan
Ach ja, mischien gaan de opbrengsten wel naar zulke racistische organisaties... tja, maar wat de hel...

/edit/ Dit was sarcasme...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkoolieDie
  • Niet online
Is heus niet het eerste Nazispel hoor.
Jaren geleden had je al een kampbeul manage spel waarin je een concentratiekamp moest runnen. En zo zijn er nog wel een paar.Waait wel weer over :Z

Er is imo wel een verschil met spellen als Carmageddon,GTA,Postal,Hooligan etc.
Die spellen zijn gemaakt als gewone spellen om te spelen met een extra shockfactor voor de kick en/of voor de verkoopcijfers.
Dit spel is puur gebruik maken van een nieuw mediakanaal voor nazi-propaganda.
Als het nou echt een goed lopend en gelikt uitziend spel was geweest en uitgebracht door EA dan zou ik me opwinden, maar dit ? Daahaaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 15-10 23:04

Paniohitus

Paniohitus

Op zaterdag 06 april 2002 18:03 schreef SkoolieDie het volgende:
Is heus niet het eerste Nazispel hoor.
Jaren geleden had je al een kampbeul manage spel waarin je een concentratiekamp moest runnen. En zo zijn er nog wel een paar.Waait wel weer over :Z
Concentratiekamp tycoon?, ik kan me niet voorstellen dat er zo'n soort spel zou zijn uitgekomen..., dat zou helemaal ziek zijn :r :r :r :r :r :r :r :r

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou ja het gaat gewoon om het idee, dat er mensen zijn die er tijd in steken om zo'n spel te maken. Sterker nog, dat er mensen zijn die het spel uberhaupt gaan kopen|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
Het idee is best grappig ;)
maar doordat de engine echt super slecht is , is de game het ook niet waard om te kopen : de game is bagger zelfs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Op zaterdag 06 april 2002 19:13 schreef Trancentral het volgende:
Het idee is best grappig ;)
maar doordat de engine echt super slecht is , is de game het ook niet waard om te kopen : de game is bagger zelfs
Grappig zou ik het niet willen noemen. Maar superschokkend? Nee... Ik kan me er echt niet druk om maken. Nogmaals, fascisme/racisme/*.isme is niet goed te praten, maar als de nazicummunity in de VS hier blij mee is, laat ze lekker. Die paar kale rednecks kunnen me de pis niet lauw maken, echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-10 19:58
Op zaterdag 06 april 2002 19:33 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

Grappig zou ik het niet willen noemen. Maar superschokkend? Nee... Ik kan me er echt niet druk om maken. Nogmaals, fascisme/racisme/*.isme is niet goed te praten, maar als de nazicummunity in de VS hier blij mee is, laat ze lekker. Die paar kale rednecks kunnen me de pis niet lauw maken, echt niet.
:Y)
je hebt gelijk, ik zal er ook niet wakker van liggen
het is dan wel niet echt een nette game, maar het zal nauwelijks verkocht/gedownload worden
imo is dit wel racistisch, maar ik kan me er niet druk om maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft de 'Theme Song' geschreven, Jonnhy Rebel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verschillende fxp boards krijg je een ban als je deze bagger in je ftp heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou dat bedoel ik dus, het spel is zooo bagger, waarom zou je het willen kopen? Imho, mensen die dit kopen doen het niet om het spel, maar meer om het idee dat achter het spel zit. Het doel van de makers is een boodschap overbrengen, want het spel zelf is echt niet schokkend. Ten eerste is het te moeilijk, je wordt na 5min al doodgeschoten door een stel 'zwarte' pixels en ten tweede bevat het spel zelf echt geen schokkende beelden zoals zwarten die je zwaar kunt mishandelen ofzo, gewoon helemaal niets. Maar als je goed leest kom je te weten dat de makers hiermee duidelijk willen maken dat mensen een actie moeten ondernemen tegen de zwarten en joden. Ze geven aan dat je in het echte leven ook zo moet omgaan met hun (doden dus). Dat vind ik wel afschuwelijk :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af of zelfs de developer dit wel serieus neemt. Dit is gewoon gemaakt door een of andere Neo-Nazi die toevallig wat C++ voor dummies boeken over had van zijn laatste inbraak bij de Bruna ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Laatst online: 21:02
Dit spel is zo triest dat je er spontaan van in je broek pist van het lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udenjpg
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Op zaterdag 06 april 2002 18:15 schreef Predator_NL het volgende:

[..]

Concentratiekamp tycoon?, ik kan me niet voorstellen dat er zo'n soort spel zou zijn uitgekomen..., dat zou helemaal ziek zijn :r :r :r :r :r :r :r :r
Ja hoor, heb het ooit gezien op de Amiga beurs in Nijmegen (lang geleden).

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ah joh, als jood zijne ik (fok it)
vind ik er neits ergs aan, vind et wel lache, maar het is ziek (ik ben dat ook dus voor mij boeit et niet)

laat et lekker uitkomen,.. wat d8 je van wolvenstein? toch ook etzelfde? de gedachte erachter is alleen ziek.. maar goed

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 april 2002 22:56 schreef gitaarwerk het volgende:
laat et lekker uitkomen,.. wat d8 je van wolvenstein? toch ook etzelfde? de gedachte erachter is alleen ziek.. maar goed
lees jij het hele topic maar 's ff door, wat jij nu zegt deugt van geen kanten! Ergens is er duidelijk uitgelegd dat er een verschil was tussen dit spel en alle andere geweld bevattende games. En jah dat ik het als een blanke erg vind en jij als een jood niet, zegt al best genoeg lijkt me |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
Justiso is al compleet uit de scene gebanned voor het releasen van deze game.
Ze hebben hun excuses aangeboden, maar helaas voor hun te laat.

Farewell Justiso (en terecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
  • Laatst online: 29-05 13:01
Op vrijdag 12 april 2002 00:14 schreef Cyberboy het volgende:

[..]

lees jij het hele topic maar 's ff door, wat jij nu zegt deugt van geen kanten! Ergens is er duidelijk uitgelegd dat er een verschil was tussen dit spel en alle andere geweld bevattende games. En jah dat ik het als een blanke erg vind en jij als een jood niet, zegt al best genoeg lijkt me |:(
Ik moet er wel om lachen. Het is maar een spel, wel eentje met racistische gedachte, maar om hier zo een ophef over te maken snap ik echt niet. Het spel heeft hierdoor zijn bekendheid gekregen die het anders nooit zou krijgen.

Ter vergelijking, neem Soldier of Fortune, hier is het wel toegestaan om zomaar irakezen een snipershot te geven :?(ook al zijn het soldaten), imo shootemup nothing more, nothing less

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op vrijdag 12 april 2002 08:55 schreef AwesomE het volgende:

[..]

Ik moet er wel om lachen. Het is maar een spel, wel eentje met racistische gedachte, maar om hier zo een ophef over te maken snap ik echt niet. Het spel heeft hierdoor zijn bekendheid gekregen die het anders nooit zou krijgen.

Ter vergelijking, neem Soldier of Fortune, hier is het wel toegestaan om zomaar irakezen een snipershot te geven :?(ook al zijn het soldaten), imo shootemup nothing more, nothing less
ja maar kijk daar heb je het weer. In SOF is het niet 1e bedoeling om die irakezen afteschieten. Je moet daar een echte objevtive doen (volgens de makers dan, maar eigenlijk is de bedoeling wel knallen ;)). Bij Ethnic Cleansing is je doel om wel degelijk negers of te knallen. Maar eigenlijk verschilt het niet veel, luister goed, NIET VEEL van de andere shooters. Het spel mag van mij gerust uitkomen. Het gaat toch nooit goed verkopen en dat dan al alleen vanwege de graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweetyfrk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-03 16:54
Man, dit lijkt in geen een opzicht op rtcw he, check de faq op die site is ff, hier wat quotes:

10.) Q.)Why do you advertise "Realistic Negro Sounds" and then only have monkey and ape sounds?
A.)Because it's funny.

Q.)Why do the "corpses" of dead subhumans fall through walls?

Komop he, in heel rtcw wordt een nazi nooit "subhuman" genoemd. TRIEST SPEL!!!!! :r :r :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Laatst online: 23:31

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Op vrijdag 12 april 2002 15:19 schreef Tweetyfrk het volgende:
Man, dit lijkt in geen een opzicht op rtcw he, check de faq op die site is ff, hier wat quotes:

10.) Q.)Why do you advertise "Realistic Negro Sounds" and then only have monkey and ape sounds?
A.)Because it's funny.
Dit vind ik ook idd te zot voor woorden :(

:r

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 12 april 2002 01:44 schreef Bamibal het volgende:
Justiso is al compleet uit de scene gebanned voor het releasen van deze game.
Ze hebben hun excuses aangeboden, maar helaas voor hun te laat.

Farewell Justiso (en terecht)
yeah right, is complete bullshit. Justiso is een van de beste grote appz releasers, alleen hebben ze idd veel kritiek gekregen en hun excuses aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 12 april 2002 08:55 schreef AwesomE het volgende:

[..]

Het kan me eigenlijk geen ene fuck schelen, het zal toch geen succes maken maar daar gaat het eigenlijk niet om. Eigenlijk zou dit meer een SG of W&L topic kunnen zijn, maar omdat het over een spel gaat heb ik het ff hier gezet. Het gaat mij dus niet om de graphics/gameplay/sound of andere bullshit, het gaat mij om de gedachten die achter het spel zaten :r

En om het nou te vergelijken met RTCW vind ik erg zwakjes, de makers van RTCW hebben het doel om geld te verdienen, niet om duitse nazi-soldaten neer te laten knallen! Bij Ethnic Cleansing zit een duidelijk boodschap: knal alle mensen van de niet-blanke ras neer (ook in het echte leven :o), dat is bij RTCW wel anders. En jah, als je serieuze bedoelingen had met het spel, zou je er wel ff aan werken, minstens 1 maand hoop ik, want zo'n spel ff binnen 3 dagen in elkaar knutselen is erg laag en kan ik zelfs >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Het boeit toch niet waar dit spel over gaat? Het gaat alleen al om de titel!

Dat er al jarenlang andere dingen ook circuleren is echt geen argument om dit nu minder belachelijk te vinden... Al die andere verwerpelijke dingen die circuleren krijgen ook mijn veroordeling als ik daarover hoor.

Maarja, de mens is lekker passief, laat de boel zelf versloffen en heeft dan van die 'leiders' als Pim nodig om het dan voor hun op te laten lossen. Maar dat de schuld bij hun zelf ligt, zien ze niet. Het probleem in Nederland is dat veel mensen 'alles maar best' vinden en als er dan een kale nicht komt die roept dat het helemaal niet best is, dan zijn ze het er nog mee eens ook. Een maatschappij met betere (leefbare :P) waarden en normen begint bij jezelf en dat houdt ook in dat je niet gaat lachen om spellen met zulke verwerpelijke thema's (of dat je het maar nietszeggend vindt dat dit gemaakt wordt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb t vandaag eens gespeeld, wat waardeloos en wateen slechte graphics.

Maar ze zijn bezig met een vervolg
The same group that produced Ethnic Cleansing has stated it will release a new game based upon The Turner Diaries by William Pierce. [19] The Turner Diaries is widely cited by racist groups and it portrays a world wide race war involving the destruction of all non-Whites and Jews by white Aryans through the use of nuclear, chemical and biological weapons.
http://www.hreoc.gov.au/r...cyberracism/examples.html
Pagina: 1