Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Waar ken ik die kopen?
Erm...
Bij IKEAOp vrijdag 05 april 2002 01:15 schreef Scarfish het volgende:
Als mijn case ook te klein word wil ik er ook zo een!!!
Waar ken ik die kopen?
I reject your reality, and substitute my own.
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Niet te hopen want anders zou ie wel last van zn rug hebben ..Op vrijdag 05 april 2002 01:25 schreef -Dissection- het volgende:
Die gast gaat zeker noot naar LAN party's !!
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"
Verwijderd
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Verwijderd
En vochtige lucht, is dat niet slecht voor zoeen pc?
Ik moest er ook een tijdje naar kijken voor ik het snapte. Maar de eerste foto is zijn buro in onverbouwde staat, in de andere foto's is het kleine kastje rechts van zijn beeldscherm verbouwd (het rekje links van dat kastje is weg, de comp zit er in, en er zit een extra plank onder voor de cddrives).Op vrijdag 05 april 2002 01:21 schreef HlpDsK het volgende:
Die schaal ziet er erg raar uit. Dat moet nl. maar een erg klein kastje zijn dan.
das mijn heftruck...
ow in dat geval rechts aanhouden...
bedankt!
too fly for a white guy
hehe lol...Op vrijdag 05 april 2002 09:58 schreef ntsx het volgende:
kom je op drome: wat is dat meneer???
das mijn heftruck...
ow in dat geval rechts aanhouden...
bedankt!
Maar ik vindt het erruug mooi... ik vindt het nog wel een keer het proberen waard... als router ofzo.. zow in een kast... hop plexxy der voor... nah niet meer geluid dan een normale pc denk...
Lampie der in...
Maar jah... routers (lees: oude pc's ) hebben meestal niet zo'n mooi (gekleurd) mobotje... Zijn van groene mos kleurtjes
Maar je hem wel een mooi stukje techniek op je kamer
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Goed kijken!Op vrijdag 05 april 2002 01:21 schreef HlpDsK het volgende:
Die schaal ziet er erg raar uit. Dat moet nl. maar een erg klein kastje zijn dan.
De stapel cd's is verdwenen als het mobo erin zit!!
I love watercooling
imo is dat geen cdrek maar een luchtroosterOp vrijdag 05 april 2002 16:39 schreef Garrett het volgende:
[..]
Goed kijken!
De stapel cd's is verdwenen als het mobo erin zit!!
Niet goed gekeken dus
Anyway, much respect, ik kan het niet maken
11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric
Nu nog water en wat vissen erinOp vrijdag 05 april 2002 17:42 schreef Darkice het volgende:
Mooi man. Net een aquarium ofzo
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
[blondinimodus]Op zaterdag 06 april 2002 09:49 schreef FastBunny het volgende:
[..]
Nu nog water en wat vissen erin
oh? gaat dat dan niet stuk
[/blondinimodus]
ziet er wel stoer uit
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net