To be determined...
Is trouwens wel een coole mod, zo zie je ze niet vaak!
Verwijderd
Vandeweek stond hier nog zo'n mod, van dezelfde site. Die was wel errug relaxt. In 't zwart was ie.
Verwijderd
Volgens mij is het een oude leger zender geweest die hij heeft blank geschuurd.Op vrijdag 05 april 2002 02:20 schreef HlpDsK het volgende:
Ik vind 'm lelijk.
Vandeweek stond hier nog zo'n mod, van dezelfde site. Die was wel errug relaxt. In 't zwart was ie.
veel tijd en werk zit hier in.... uitvoering een 8+
Verwijderd
Volgens mij had hij voor het geld van al die onderdelen beter een 2e computer in elkaar kunnen schroeven
Wat betreft bediening, ik zie een muis liggen, dus het toetsenbord zal ook wel ergens rondhangen.
Verwijderd
Verwijderd
Maar het is niet mijn smaak!
Geef mij maar een tower in 1 deel
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Verwijderd
verder egt
Verwijderd
hij heet geen Herman gekkie, maar YukaitasOp vrijdag 05 april 2002 08:58 schreef mssh het volgende:
Ik kan maar een zin bedenken die dit beschrijft:
GOED BEZIG HERMAN!
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
j/k
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
vet mooi, zelfs de VU meter is er
very nice work, alleen de kabels had misschien anders gedaan moeten worden
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Vet man
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Niet mooi, wel goed gedaan
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Verwijderd
Wil wel ff het verhaal erbij lezen.
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Maar wel super mooi gemaakt !!!
wel een vette mod, heeft ie mooi afgewerkt..
I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*
Verwijderd
OOh jah er vroeg toch laatst iemand over Lange IDE kabels?? volgens mij staat daar ook wat uitgelegd!!
Verwijderd
Het ziet er errug vet uit!! Heeft wel weer wat weg van die goede oude technics componenten!! (Voor HiFi bedoel ik dan) En die zagen er ook altijd al wel geil uit!! Ik mis nog wel een beetje van die oude schakelaars en een VU meter (analoog)
Verder heel stoer gedaan!!!!
ziet er erg
Verwijderd
verder vindik de kleuren keus niet zo vet en die wieletjes al helemaal onnodig en lelijk.
maar t idee is zeker vet !
Verwijderd
[url="http://koreamod.com/ttboard/ttboard.cgi?category=&bname=GALLERY&act=view&page=1&SearchBlock=1&code=43&search_method=&search_mode=&search_word=""]Link[/url]