tvw
Als inderdaad blijk dat je te weinig hebt gewoon even 300/350 W kopen en dan kan je weer een tijdje vooruit
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Verwijderd
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
tvw
Op vrijdag 05 april 2002 00:20 schreef bobo1on1 het volgende:
Wat voor processor heb je eigenlijk?
PIII 733@825@30C
Forza Mucca!
Verwijderd
Gezien zijn ondertitel ging ik effe uit van een PIIIOp vrijdag 05 april 2002 00:20 schreef bobo1on1 het volgende:
Klopt dus...
Nou dat staat ongeveer zo'n beetje links van het scherm boven mijn icon...Op vrijdag 05 april 2002 00:20 schreef bobo1on1 het volgende:
tvw
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
To be determined...
eeeh welk draadje hoort waar?Op vrijdag 05 april 2002 00:23 schreef bobo1on1 het volgende:
Is jouw fan op je moederbord aangesloten? Zo ja sluit em eens direct op je voeding aan en kijk of ie dan nog langzamer gaat draaien.
tvw
Verwijderd
Vast een 12V fan?! rood van de fan op geel van de molex en zwart van de fan op zwart van de molex (de zwarte die direct naast de gele zit)Op vrijdag 05 april 2002 00:30 schreef joshuasioso het volgende:
[..]
eeeh welk draadje hoort waar?(sorry maar dat soort dingen weet ik echt niet)
heb je verloop stekkertjes voor..Op vrijdag 05 april 2002 00:30 schreef joshuasioso het volgende:
[..]
eeeh welk draadje hoort waar?(sorry maar dat soort dingen weet ik echt niet)
iig. rood van fan op geel van molex voeding en zwart van fan op zwart van molex voeding. (geel van fan is rpm draadje)
Verwijderd
Dat heb ik opgelost met 2 x een stukje paperclip van ongev. een cm...heb je verloop stekkertjes voor..
moet je wel een fdd molex gebruiken..
BTW zoiets kwam van de week al voorbij:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/456725/
met paperclips en plakband kan allesOp vrijdag 05 april 2002 00:41 schreef Rimajo het volgende:
[..]
Dat heb ik opgelost met 2 x een stukje paperclip van ongev. een cm...![]()
* MaNdM gebruikt vaak 'sticky-tape'
To be determined...
Verwijderd
Ik heb liever paperclips en ducktape; ik hou van degelijkheid!Op vrijdag 05 april 2002 02:36 schreef MaNdM het volgende:
[..]
met paperclips en plakband kan alles
* MaNdM gebruikt vaak 'sticky-tape'
"It certainly appears so..."
Lijkt me best onhandig. Dan moet je het molex stekkeertje gaan solderen aan de andere aansluiting?Op vrijdag 05 april 2002 03:09 schreef Snipisnap het volgende:
solderen natuurlijk.
Dat lijkt me niet al te fijn als je het weer los wilt halen
Verwijderd
Paperclip Rulezzzzz!!!Op vrijdag 05 april 2002 07:10 schreef Aikeleer het volgende:
[..]
Lijkt me best onhandig. Dan moet je het molex stekkeertje gaan solderen aan de andere aansluiting?
Ik bedoelde dat je een soort molex-verloop plugje molde en de aan de female kant vrolijk begint te solderen.Op vrijdag 05 april 2002 07:10 schreef Aikeleer het volgende:
[..]
Lijkt me best onhandig. Dan moet je het molex stekkeertje gaan solderen aan de andere aansluiting?
"It certainly appears so..."
Verwijderd
overigens: Meestal resulteerd underpoweredness in vastloperts, zoals al gezegd is...